ولی اسماعیلی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: طبق گفته مسئولین تا آخر همین هفته پیش نویس لایحه ساماندهی قراردادهای کارمندان دولتی به مجلس ارائه می شود.

ولی اسماعیلی در گفت و گو با پارلمانی پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، با اشاره به سرنوشت تعیین تکلیف طرح ساماندهی قراردادهای کارمندان دولتی، اظهارداشت: در این رابطه بنده اخیرا نامه ای به رئیس سازمان امور استخدامی نوشتم تا در این زمینه تعیین تکلیف صورت گیرد.

وی بیان داشت: در این نامه متذکر شدیم که رئیس سازمان امور اداری و استخدامی باید تا روز یکشنبه هفته آینده پیش نویس لایحه ساماندهی قراردادهای کارمندان دولتی را به کمیسیون اجتماعی و مجلس ارائه دهد.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس اظهارداشت: پس از ارائه این لایحه ما درباره اینکه مباحث مجلس در این لایحه منعکس شده و یا خیر با مسئولین دولتی مذاکره خواهیم کرد.

این نماینده مجلس تاکید کرد: با این حال مسئولین دولتی به ما گفته اند تا آخر همین هفته پیش نویس لایحه ساماندهی قراردادهای کارمندان دولتی را به مجلس ارائه خواهند کرد.

وی با بیان اینکه پرداختن به این موضوع ساماندهی قراردادهای دولتی در مجلس جدی است و ما هم در این رابطه ضرب الاجل تعیین کردیم، بیان داشت: اگر دولت اقدام به ارائه لایحه درباره ساماندهی قراردادهای کارمندان دولتی نکند ما طرح خودمان را به هئیت رئیسه مجلس ارائه خواهیم کرد.

انتهای پیام/