به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از بازار اخبار دریافتی از لایحه بودجه ۱۴۰۲ نشان می‌دهد دولت برای سال آینده کف حقوق کارمندان را ۷ میلیون تومان در نظر گرفته است. این درحالی است که در بودجه ۱۴۰۱ حداقل حقوق کارمندان دولت حدود ۵ میلیون تومان بوده است. در سال ۱۴۰۱ ابتدا متوسط […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از بازار اخبار دریافتی از لایحه بودجه ۱۴۰۲ نشان می‌دهد دولت برای سال آینده کف حقوق کارمندان را ۷ میلیون تومان در نظر گرفته است.

این درحالی است که در بودجه ۱۴۰۱ حداقل حقوق کارمندان دولت حدود ۵ میلیون تومان بوده است. در سال ۱۴۰۱ ابتدا متوسط افزایش حقوق ۱۰ درصدی در بودجه گنجانده شد، اما در نیمه دوم سال دولت با افزایش مجدد ۱۰ درصدی حقوق‌ها موافقت کرد و تحت لایحه‌ای جدید اصلاحات در پرداخت حقوق کارمندان و بازنشستگان اعمال شد.

لازم به ذکر است بر اساس برنامه دولت، برای افزایش حقوق کارکنان متوسط افزایش ۲۰ درصدی در نظر گرفته شده است. پیش از این رئیس سازمان امور اداری و استخدامی با ابراز اینکه در بودجه ۱۴۰۲ شاهد افزایش حقوق ۲۰ درصدی کارمندان هستیم، گفته بود: سه سناریو برای مدل‌های مختلف این افزایش لحاظ شده است، همچنان مدل دقیق این افزایش مشخص نیست و در نهایت باید دید که در مجلس چه تصمیمی در این خصوص گرفته می‌شود.

انتهای پیام/
منبع خبر: بازار