علی نیکزاد در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان اظهار داشت: ما در ساخت پروژه سد عنبران به پیشرفت ۸۲ درصدی رسیده‌ایم که عملیات اجرایی سد عنبران برای اجرا شدن و آبگیری نیازمند ۹۵ میلیارد تومان اعتبار است و بی‌شک این سد مشکلات کم آبی تأمین بخش عنبران و روستاهای اطراف را رفع کرده و […]

علی نیکزاد در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان اظهار داشت: ما در ساخت پروژه سد عنبران به پیشرفت ۸۲ درصدی رسیده‌ایم که عملیات اجرایی سد عنبران برای اجرا شدن و آبگیری نیازمند ۹۵ میلیارد تومان اعتبار است و بی‌شک این سد مشکلات کم آبی تأمین بخش عنبران و روستاهای اطراف را رفع کرده و آرامش را به ساکنان این مناطق به اجرا می‌آورد.

وی بیان کرد: در سال‌های گذشته این پروژه ۴۲ درصد نسبت به سال‌های گذشته پیشرفت داشته و با به روی کار آمدن دولت سیزدهم در یک سال اخیر، این پیشرفت به ۸۵ درصد رسیده است و با قولی که شرکت آب منطقه‌ای داده، سد عنبران تا سال آینده با ظرفیتی مناسب آبگیری خواهد شد.

وی گفت: برای پروژه ورودی شهرستان نمین هم پنج میلیارد تومان منابع تأمین شده است اما با توجه به سردی هوا انتظار می‌رود که پیمانکار ادامه‌ی پروژه را در سال آینده به اتمام برساند و در سال رو به رو افتتاح گردد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی به اجرای پروژه‌های متعدد عمرانی و بازدید از هفت طرح زیربنایی در این شهرستان خاطر نشان کرد: مسکن مهر نمین همچنان با مشکل فاضلاب و دادن بوی خاص روبه‌رو است که انتظار می‌رود با ۳۰۰ میلیون تومان به سرعت این طرح توسعه‌ای به سرانجام برسد و مشکلات آب و فاضلاب این شهرستان‌ها برطرف گردد.

نیکزاد تصریح کرد: قرار شد با همکاری شرکت توزیع برق، تعداد دو دستگاه چرثقیل و بالابر خریداری شود و تحویل شهرداری نمین شود تا در مواقع مختلف مورد استفاده قرار گیرد و مشکلات مربوط به این دستگاه‌ها برطرف شود.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس گفت: مدیران استانی و شهرستانی نباید چشم امید به منابع محدود استانی و شهرستانی داشته باشند بلکه بهتر است از طریق جذب منابع ملی به ویژه در سفر پیش روی رئیس جمهور در دور دوم، امکان تکمیل طرح‌ها و پروژه‌های نیمه‌تمام را فراهم آورند.

انتهای پیام/
منبع خبر: بازار