سیاوش محمدی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر در رابطه با آخرین وضعیت هواشناسی استان اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی از حوالی عصر امروز پنجشنبه با نفوذ یک سامانه ناپایدار بارش باران در سطح اردبیل پیش‌بینی می‌شود. وی افزود: به تدریج بر میزان ابرها افزوده شده و در غالب […]

سیاوش محمدی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر در رابطه با آخرین وضعیت هواشناسی استان اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی از حوالی عصر امروز پنجشنبه با نفوذ یک سامانه ناپایدار بارش باران در سطح اردبیل پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: به تدریج بر میزان ابرها افزوده شده و در غالب مناطق استان تا صبح فردا بارش باران گاهی به صورت رگبار و رعدوبرق و وزش بادهای تند لحظه‌ای به ویژه در مناطق کوهستانی احتمال دارد.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: این وضعیت در ساعات بعدازظهر تا عصر روز جمعه و با شدت کمتر در شنبه هفته آینده رخ خواهد داد که در نواحی مستعد رخداد تگرگ نیز انتظار می‌رود.

محمدی با بیان اینکه توجه به هشدار شماره ۲۰ سطح نارنجی به مردم توصیه می‌شود، خاطرنشان کرد: تغییرات احتمالی اوضاع جوی در بولتن پیش بینی روزهای آینده به اطلاع مردم خواهد رسید.

وی افزود: البته با توجه به نوع بارش‌های بهاری، در ارتفاعات استان رخداد صاعقه و در مناطق مستعد رخداد سیلاب موقتی نیز دور از انتظار نیست که رعایت توصیه‌های ایمنی به مردم و کوهنوردان و مسافران تاکید می‌شود.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر