سیاوش محمدی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، در رابطه با آخرین وضعیت آب و هوای استان اظهار کرد: طبق پیش‌بینی نقشه‌های هواشناسی دمای هوای اردبیل از عصر امروز نسبت به دیروز افت خواهد کرد. وی افزود: جو استان تا فردا نسبتاً ناپایدار است و آسمان نیمه ابری تا ابری گاهی همراه با وزش […]

سیاوش محمدی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، در رابطه با آخرین وضعیت آب و هوای استان اظهار کرد: طبق پیش‌بینی نقشه‌های هواشناسی دمای هوای اردبیل از عصر امروز نسبت به دیروز افت خواهد کرد.

وی افزود: جو استان تا فردا نسبتاً ناپایدار است و آسمان نیمه ابری تا ابری گاهی همراه با وزش باد تند خزری و مه آلود خواهد بود و در برخی نواحی به ویژه نوار شرقی و مناطق منتهی به استان گیلان توأم با بارش خفیف باران و باران ریزه پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل با بیان اینکه در این مدت احتمال اختلال موقتی در عملیات پروازی فرودگاه اردبیل وجود دارد، گفت: روز دوشنبه در پاره‌ای از مناطق به ویژه ارتفاعات استان احتمال رشد ابرهای همرفتی و رگبار پراکنده باران و یا رعد و برق وجود دارد.

محمدی ادامه داد: از روز سه شنبه با عنایت به تغییر جریانات جوی و جنوبی شدن آنها، شاهد وزش باد تند گرمیج و افزایش محسوس دما به ویژه در مناطق مرکزی و جنوبی استان خواهیم بود و جو استان نیز نسبتاً پایدار خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: به مسافران و همشهریان توصیه می‌شود از چرای احشام در دامنه‌ها و ارتفاعات استان و کوچ عشایر اجتناب کرده و از تردد جاده‌ای به ویژه در نواحی کوهستانی بر اثر کاهش دید و توقف در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری کنند.

انتهای پیام/

منبع