سردار نقدی، معاون هماهنگ کننده فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خصوص دیدار سردار بابازاده، فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با پیام فروزنده، نخبه بسیجی گرمی پیامی منتشر کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، سردار نقدی، معاون هماهنگ کننده فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خصوص دیدار سردار بابازاده، فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با پیام فروزنده، نخبه بسیجی گرمی پیامی منتشر کرد.

 

بنام خدا

دیروز گفت‌وگویی با سردار جلیل بابازاده، فرمانده جانباز سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل داشتم، برایم از نقش آفرینی ارزشمند “پیام فروزنده” در دعوت از مردم استان برای شرکت در انتخابات ۲۸ خرداد گفت.
خیلی خوشحال شدم بی اختیار به‌یاد نوجوان “شهید مرحمت بالازاده” رزمنده ۱۲ ساله همشهری آقا پیام که الگوی اوست افتادم که در زمان جنگ با آن جثه کوچک در حالیکه براحتی نمی‌توانست سوار موتورسیکلت شود روستا به روستا برای دعوت جوانان به حضور در جبهه می رفت و وقتی نوبت اعزام شد و او را بخاطر کوچکی سن و جثه‌اش اعزام نکردند به تهران آمد و با مراجعه به درب ریاست جمهوری جواز اعزامش را از حضرت آقا گرفت
امروز هم انتخابات جبهه است همه دشمنان جمع شده اند که صندوق‌ها را خلوت کنند کاری هم که آقا پیام در تبلیغ برای حضور پای صندوق‌های رای می‌کند تکرار شهید مرحمت است.

البته برادر پیام دیگر با این جثه و سن که در عکس دارد جایزه دانش آموز بسیجی نمونه را از امام خامنه ای می‌گیرد نیست و برای خودش مردی است.

سردار بابازاده می‌گفت ایشان با موفقیت و رتبه‌های بالا کارشناسی و کارشناسی ارشد را طی کرده و مشغول تحصیل در دوره دکترای حقوق است. بصورت پیامکی در مناسبت‌ها با او ارتباط داشته و دارم ولی دوست دارم یکبار دیگر او را ببینم.

مردم گرمی و همه مردم شجاع و بصیر استان اردبیل انشالله با چنین پرچمداران بسیجی بازهم خواهند درخشید و خط شکن و شگفتی ساز انتخابات ۱۴۰۰ خواهند شد و همشهریان پیام این لبخند زیبا را که او بر لبان مقتدایمان نشانده در ۲۸ خرداد تکرار می کنند.

 

انتهای پیام/