استاندار اردبیل به مناسبت فرا رسیدن ۱۷ مرداد روز خبرنگار پیامی صادر کرده و این روز را به جامعه رسانه و قلم استان تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، متن پیام استاندار اردبیل به مناسبت ۱۷ مرداد و روز به این شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

هفدهم مرداد که به مناسبت شهادت فقید جمهوری اسلامی، زنده یاد محمود صارمی، در تقویم رسمی کشورمان به عنوان روز ، نام گرفته، یادآور وظیفه بزرگ خبرنگاران در آگاهی بخشی به مردم و مشارکت سازنده این قشر در اقناع منطقی افکار عمومی است.

امروز، اهمیت ویژه اطلاع رسانی هر چه ارزشی تر کردن و ارتقا جایگاه خبرنگاری را بسیار ضروری ساخته است. در همین راستا از فعالان حوزه خبر در استان انتظار می‌رود همچنان با مدنظر قرار دادن رضایت الهی و رعایت کامل اخلاق حرفه‌ای در مسیر تقویت وحدت و صمیمیت زمینه‌سازی برای تحقق به این شعار سال و نهایتاً توسعه پایدار استان بکوشند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره خبرنگاران شهید خصوصاً شهید صارمی و ادای احترام به ارواح پاک آنان، فرارسیدن ۱۷ مرداد روز را به فعالان صادق عرصه خبر در سرتاسر استان مقدس اردبیل تبریک می گویم و از درگاه خداوند منان برای همه این عزیزان توفیقات روز افزون در ایفای درست مسئولیت و خدمتگزاری مسئلت می‌کنم.

همچنین از مدیران و مسئولان اجرایی مربوط می‌خواهم بگونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که زمینه برای تأمین نیازهای صنفی و انتظارات قانونی این قشر مهم در استان فراهم شود.

انتهای پیام/