رییس مجمع جهادگران بسیج استان اردبیل گفت: پویش یک سفره نور ویژه ماه مبارک رمضان در این استان اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار آذرمغان، مهدی اصلانی زاویه قبل از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر اجرای رزمایش بزرگ کمک مومنانه و در راستای حفظ سنت حسنه احسان افطاری و اطعام نیازمندان، پویش یک سفره نور در سراسر استان اردبیل اجرا می‌شود.

وی بیان کرد: این پویش با همکاری و مشارکت بنیاد علوی، گروه‌های جهادی بسیج، بسیج سازندگی و مجمع جهادگران بسیج استان اردبیل در طول ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

رئیس مجمع جهادگران بسیج استان اردبیل تصریح کرد: بر اساس این پویش پخت غذای گرم و تهیه افطاری ساده با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی انجام گرفته و در بین نیازمندان استان توزیع می‌شود.

اصلانی افزود: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته این پویش تا پایان ماه مبارک رمضان توسط گروه‌های جهادی بسیج استان با مشارکت بنیاد علوی و خیرین تداوم خواهد داشت.

وی با دعوت از عموم مردم و خیرین برای مشارکت در پویش یک سفره نور، گفت: حفظ سنت حسنه احسان افطاری و اطعام نیازمندان در ماه مبارک رمضان از اهمیت ویژه برخوردار است و در همین راستا گروه‌های جهادی در این اقدام خداپسندانه پیش قدم شدند.

رئیس مجمع جهادگران بسیج استان اردبیل با اشاره به فرارسیدن ولادت باسعادت امام حسن مجتبی (ع) و هفته اکرام ایتام، بیان کرد: گروه‌های جهادی بسیج در حامی یابی به ایتام نیز با کمیته امداد امام (ره) همکاری و مشارکت دارند.

انتهای پیام/