به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، شبکه خبری المیادین شامگاه چهارشنبه از عبور پنجمین کاروان حامل سوخت ایران از مرزهای سوریه به سمت لبنان خبر داد. شبکه المیادین گزارش داد که پنجمین کاروان حامل سوخت ایران از مرزهای سوریه عبور کرده و به سمت لبنان حرکت کرد. مازوت‌های خریداری شده از ایران توسط حزب الله […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، شبکه خبری المیادین شامگاه چهارشنبه از عبور پنجمین کاروان حامل سوخت ایران از مرزهای سوریه به سمت لبنان خبر داد.

شبکه المیادین گزارش داد که پنجمین کاروان حامل سوخت ایران از مرزهای سوریه عبور کرده و به سمت لبنان حرکت کرد.

مازوت‌های خریداری شده از ایران توسط حزب الله لبنان هفته‌هاست که با عبور از مرزهای آبی و خاکی وارد لبنان شده و موجب شکسته شدن محاصره سخت لبنان می‌شود.

گفتنی است، پیش‌تر «محمد رعد» نماینده پارلمان لبنان و رئیس فراکسیون «وفاداری به مقاومت» با اشاره به بحران اقتصادی در این کشور، گفته بود: بحران اقتصادی برای زیر سوال بردن اعتبار مقاومت و ضربه زدن به آن، به کار گرفته شد.

نماینده پارلمان لبنان در ادامه تصریح کرد: آمریکا به جای کمک اقتصادی به لبنان، پول‌های خود را برای تنش آفرینی میان لبنانی‌ها و خدشه وارد کردن به چهره مقاومت استفاده کرده است.

محمد رعد همچنین عنوان کرد: برای آمریکایی‌ها بسیار خوب بود که لبنان همچنان با خلأ سیاسی مواجه باشد. با این حال، تشکیل کابینه جدید موجب شد تا آنها به اهداف شان نرسند. واردات سوخت از ایران به لبنان تمامی توطئه‌ها علیه این کشور را نقش بر آب کرد.

وی اظهار داشت: اقدام سید حسن نصرالله در وارد کردن سوخت از ایران یک تصمیم شجاعانه بود و تحریم‌ها را در هم شکست.

گفتنی است، ورود تانکرهای سوخت به خاک لبنان واکنش‌های متعددی را در داخل و خارج از مرزهای این کشور به دنبال داشت.

انتهای پیام/

منبع