به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، صاحبعلی اصغری پیش از ظهر پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان بیله سوار با تاکید بر تقویت اتحاد و حدت مردم و افزایش بصیرت اظهار کرد: شناخت دشمن و دوست نیاز به هوشیاری، درایت و بصیرت دارد چرا که دشمنان قسم خورده ایران اسلامی دست از توطئه و دسیسه […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، صاحبعلی اصغری پیش از ظهر پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان بیله سوار با تاکید بر تقویت اتحاد و حدت مردم و افزایش بصیرت اظهار کرد: شناخت دشمن و دوست نیاز به هوشیاری، درایت و بصیرت دارد چرا که دشمنان قسم خورده ایران اسلامی دست از توطئه و دسیسه بر نمی‌دارند که در این عرصه نیازمند بصیرت و هوشیاری هستیم.

وی افزود: نظام جمهوری اسلامی در طول دوران حاکمیت خود همواره در برابر حوادث و اغتشاشات ایجاد شده با روحیه مهربانانه و رأفت اسلامی برخورد کرده است.

فرماندار بیله‌سوار با اشاره به اینکه فوت مرحومه مهسا امینی همه ما را متأثر کرده است، عنوان کرد: فوت یک بانوی ایرانی فرصتی برای افرادی بود که از انقلاب اسلامی کینه در دل دارند و منتظر فضایی برای به نمایش گذاشتن کینه نسبت به نظام هستند.

اصغری با تقدیر از تلاش‌های شبانه روزی نیروی انتظامی در جهت تأمین نظم و امنیت گفت: نیروی انتظامی حافظ امنیت مردم است و مردم نیز در طول انقلاب حامی فعالیت‌های نیروی انتظامی بوده و در جهت امنیت منطقه تلاش کرده‌اند.

وی در پایان با اشاره به پروژه‌های شهری بیله‌سوار گفت: از طریق بنیاد مسکن از آغاز دولت سیزدهم ۴۱ هزار متر مربع معابر روستایی شهرستان آسفالت ریزی شده است و امسال توسط راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بیش از ۲۳ کیلومتر از راه‌های روستایی آسفالت ریزی می‌شود.

فرماندار بیله‌سوار ادامه داد: بنیاد مسکن مکلف شده در تمام روستاهایی که کانیوو و کانال کشی شده است آسفالت ریزی انجام شود.

به گفته اصغری شهرستان بیله سوار دارای ۳۵۵ روستا هست که از این تعداد در ۲۱ روستا طرح هادی اجرا شده یا در حال اجرا است.

وی خدمت رسانی به روستاها را باهدف اجرای مهاجرت معکوس جز اولویت‌های مدیریت شهرستان عنوان کرد و گفت: شهرستان بیله سوار از نقاط استراتژیک استان به لحاظ دارا بودن ۶۸ کیلومتر مرز مشترک با کشور جمهوری آذربایجان است.

انتهای پیام/

منبع