به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، باشگاه استقلال روز گذشته بسیار پر رفت و آمد و پر خبر بود که ماحصل این رفت و آمدها، رضایت محمد دانشگر برای ادامه همکاری، تمدید با سیاوش یزدانی و آرش رضاوند، رونمایی از دو خرید جدید به نام‌های علیرضا رضایی و عارف آقاسی بود. اما در واقع استقلال […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، باشگاه استقلال روز گذشته بسیار پر رفت و آمد و پر خبر بود که ماحصل این رفت و آمدها، رضایت محمد دانشگر برای ادامه همکاری، تمدید با سیاوش یزدانی و آرش رضاوند، رونمایی از دو خرید جدید به نام‌های علیرضا رضایی و عارف آقاسی بود. اما در واقع استقلال دیروز ۳ خرید جدید داشت که به صورت رسمی تنها از دو تن از آنها رونمایی شد.

محمد رضا آزادی مهاجم جوان فوتبال ایران که به صورت رسمی عضو تیم پانایتیناکو یونان است، اما شرایط او به گونه ایست که امکان جدایی از آن را دارد، سومین خرید آبیها بود که البته از او به صورت رسمی رونمایی نشد.

باشگاه استقلال فصل گذشته اشتباه بزرگی در عقد قرارداد با محمد نادری کرد و قبل از جلب رضایت باشگاه کورتریک بلژیک، از او رونمایی کرد که این موضوع باعث دردسرهای زیادی برای خود بازیکن و باشگاه شد و در نهایت نیز باشگاه ناچار شد مبلغ بیشتری بابت جلب رضایت باشگاه بلژیکی پرداخت کند.

مدیران باشگاه استقلال با در نظر داشتن این تجربه از فصل گذشته، این بار ترجیح دادند از خرید جدید شان در خط حمله به صورت رسمی رونمایی نکنند تا مثل فصل گذشته و مورد نادری دچار دردسر و ناچار به پرداخت مبالغ غیر متعارف بابت رضایتنامه نشوند.

محمد رضا آزادی تنها ۲۱ سال سن دارد و دو مورد جالب درباره او این است که وی نه تنها لیست بزرگسالان را پر نمی‌کند، بلکه جزء سهمیه لیگ برتری نیز به حساب نمی‌آید.

انتهای پیام/

منبع