امام جمعه گرمی در جلسه اقتصاد مقاومتی و ستاد تسهیل و رفع موانع تولید خطاب به مدیران گفت: شما در جلسات آنقدر خوب حرف می‌زنید که انسان بعد از جلسه راه خانه را گم می‌کند و سخنان شما با واقعیت‌ها از زمین تا آسمان متفاوت است.

جلسه اقتصاد مقاومتی و ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در محل فرمانداری شهرستان گرمی برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر یدالله صفری، امام جمعه گرمی در این جلسه با انتقاد از پیشرفت پروژه‌های عمرانی این شهرستان، اظهار کرد: پروژه‌ها در شهرستان گرمی طلسم شده و دولت مردان نمی‌توانند در ده و ۱۵ سال گذشته خدمت قابل توجهی به مردم نشان دهند.
وی ادامه داد: بخشی از روستاهای شهرستان گرمی به خصوص روستاهای بخش مرزی موران از نعمت آب و راه محروم هستند و حتی در این مناطق آنتن‌دهی مخابراتی و پوشش شبکه‌های تلویزیونی وضعیت مناسبی ندارد.
حجت‌الاسلام صفری ادامه داد: سوء مصرف و سوء مدیریت منابع آبی دامن بسیاری از اهالی روستاهای ما را گرفته و شاید در حال حاضر بزرگترین رنجی باشد که روستاییان را به درد آورده است.
وی خطاب به مدیران گفت: شما در جلسات آنقدر خوب حرف می‌زنید که انسان بعد از جلسه راه خانه را گم می‌کند چون سخنان شما با واقعیت‌ها از زمین تا آسمان متفاوت است.
وی خاطرنشان کرد: هزینه ساخت و اجاره مسکن در گرمی کمر شکن شده و شهرداری نیز با اعمال مقررات سختگیرانه ساخت و ساز را قفل کرده است.
امام جمعه گرمی در ادامه بیان کرد: آنقدر به وعده‌ها عمل نشده که مردم اصلا به حرف مسئولین باور نمی‌کنند و دریاچه گیلارلو، بازسازی محله قلعه باشی، بازگشایی چهار راه گرمی، درمانگاه تامین اجتماعی و ده‌ها طرح دیگر معطل مانده است.
وی در پایان با بیان اینکه ما نه تنها پیشرفت نکرده‌ایم بلکه عقب گرد هم داریم؛ گفت: وضعیت راه و آب روستاها نسبت به گذشته بدتر شده و گرانی و تورم کمر مردم را خم کرده است.