هاشم علایی در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان اظهار کرد: بخش خصوصی رمز موفقیت و توسعه صنعت استان اردبیل است و ما باید از این ظرفیت ممتاز بهترین بهره را ببریم. وی تصریح کرد:‌ در راستای تحقق این هدف مهم نگاه مدیران استانی باید در حمایت از سرمایه‌گذاران و رفع موانع تولید باشد. مدیرعامل […]

هاشم علایی در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان اظهار کرد: بخش خصوصی رمز موفقیت و توسعه صنعت استان اردبیل است و ما باید از این ظرفیت ممتاز بهترین بهره را ببریم.

وی تصریح کرد:‌ در راستای تحقق این هدف مهم نگاه مدیران استانی باید در حمایت از سرمایه‌گذاران و رفع موانع تولید باشد.

مدیرعامل جدید شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل تفسیر قوانین را به نفع سرمایه‌گذاران و کارآفرینان ضروری اعلام کرد و گفت: مدیران در تفسیر قوانین باید به گونه‌ای عمل کنند تا کمک‌کار واحدهای تولیدی بوده و از بروکراسی زاید اداری که اسباب نارضایتی سرمایه‌گذاران را رقم می‌زند، به دور باشیم.

علایی افزود: برای حل مشکلات موجود نیازمند حمایت همه‌جانبه مسئولان استانی هستیم تا با تلاشی شبانه‌روزی و حرکت جهادی بتوانیم توسعه صنعتی استان را به شایستگی رقم بزنیم.

وی مشکل کمبود زمین صنعتی را در استان یادآور شد و خاطرنشان کرد: برای حل این مشکل نیز در کنار الحاق اراضی اطراف، با همراهی منابع طبیعی تلاش خواهیم کرد تا رینگ توسعه شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان به ویژه شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل فراهم آید.

علایی از راه‌اندازی مدول دوم تصفیه‌خانه فاضلاب شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل خبر داد و اضافه کرد: سال آینده این تصفیه‌خانه به ظرفیت ۲ هزار و ۵۰۰ متر مکعب راه‌اندازی خواهد شد تا دغدغه فعالان تولید در شهرک‌های صنعتی برطرف شود.

وی بیان کرد: تجهیز نواحی و شهرک‌های صنعتی به ایستگاه‌های آتش‌نشانی و همچنین توسعه زیرساخت‌های برق، آب، فاضلاب و همچنین توسعه ساختمان کسب و کار در شهرک صنعتی شماره ۲ را به جد پیگیری می‌کنیم و سعی ما بر این خواهد بود تا در جذب اعتبارات نیز به صورت منظم اقدامات مؤثر و راهگشا را انجام دهیم.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل ادامه داد: تمام تلاش ما بر این است تا ظرفیت خوب صنعتی را در استان مهیا کرده و در مسیر احیای واحدهای تولیدی و صنعتی گام‌های مؤثری را برداریم.

انتهای پیام/
منبع خبر: بازار