ابوالفضل کوهی فرد در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: بر اساس مصوبه‌ شورای پول و اعتبار و در راستای افزایش  قدرت خرید اقشار مختلف مردم  و نیز افزایش اثربخشی میزان تسهیلات مسکن نسبت به ارزش املاک مسکونی و تسهیل در شرایط خانه‌دار شدن هم‌وطنان، سقف تسهیلات در قبال اوراق ممتاز بانک مسکن افزایش […]

ابوالفضل کوهی فرد در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: بر اساس مصوبه‌ شورای پول و اعتبار و در راستای افزایش  قدرت خرید اقشار مختلف مردم  و نیز افزایش اثربخشی میزان تسهیلات مسکن نسبت به ارزش املاک مسکونی و تسهیل در شرایط خانه‌دار شدن هم‌وطنان، سقف تسهیلات در قبال اوراق ممتاز بانک مسکن افزایش یافت.

وی خاطرنشان کرد: سقف تسهیلات ساخت و خرید مسکن برای واحدهای مسکونی با حداکثر قدمت ۲۵ سال ساخت از محل اوراق گواهی حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن  همراه با جعاله به صورت انفرادی در شهر اردبیل ۲۴۰ میلیون تومان و در سایر مناطق و شهرستان‌های تابعه  ۲۰۰ میلیون تومان مصوب شده است.

کوهی فرد ادامه داد: در صورت درخواست اخذ تسهیلات از سوی زوجین با جعاله در شهر اردبیل ۴۰۰ میلیون تومان و در سایر شهرستان‌های استان ۳۲۰ میلیون  تومان تعیین می شود.

 مدیر امور شعب بانک مسکن اردبیل افزود: در املاک با قدمت بیش از ۲۵ سال ک حداکثر تا ۳۰ سال ساخت، سقف تسهیلات از محل اوراق با احتساب جعاله تعمیر در شهر اردبیل و سایر شهرستان‌ها به ترتیب ۲۰۰ میلیون و ۱۶۰میلیون تومان و به تبع آن در تسهیلات زوجین به ترتیب ۳۲۰ و ۲۴۰میلیون تومان تعیین می‌شود.

کوهی فرد همچنین گفت: در پرداخت تسهیلات جدید خرید مسکن یا جعاله صرفاً از محل اوراق ممتاز علاوه بر انتقال یا ابقای مانده بدهی تسهیلات قبلی در زمان تعویض وثیقه، تغییر نام مدیون و یا هر دو با هم سقف‌های تسهیلات از محل اوراق ممتاز مندرج در بندهای قابل پرداخت است.

انتهای پیام/

منبع