مهدی افتخاری در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان اظهار داشت: پرداخت تسهیلات اشتغال‌زا برای ۳۰ هزار نفر در روستاهای استان اردبیل توسط ستاد اجرایی فرمان امام محقق شده و در این زمینه بنیاد احسان به عنوان اجتماعی‌ترین تشکل زیرمجموعه ستاد اجرایی امام فعالیت خود را از سال ۹۷ آغاز کرده است. وی با اشاره […]

مهدی افتخاری در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان اظهار داشت: پرداخت تسهیلات اشتغال‌زا برای ۳۰ هزار نفر در روستاهای استان اردبیل توسط ستاد اجرایی فرمان امام محقق شده و در این زمینه بنیاد احسان به عنوان اجتماعی‌ترین تشکل زیرمجموعه ستاد اجرایی امام فعالیت خود را از سال ۹۷ آغاز کرده است.

وی با اشاره با اینکه حضور گروه‌های جهادی در مناطق محروم و ارائه خدمات متنوع در دستور کار است بیان کرد: باید نسبت به تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی در استان اقدام و برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه انجام یابد که این موضوع در حال حاضر با ارائه خدمات متنوع همراه خواهد بود.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در استان اردبیل گفت: قدردان تلاش و فعالیت‌های گروه‌های جهادی در حوزه‌های مختلف استان هستیم و با توجه به اینکه ۶۵۰ گروه جهادی در استان با ستاد فرمان امام همکاری دارند بنابراین در دوران کرونا هشت مرحله رزمایش همدلی برگزار شد.

افتخاری تصریح کرد: ۱۵۰ هزار بسته بهداشتی و غذایی در بین نیازمندان توزیع شد و در کنار آن پویش لبخند احسا،ن، نسیم احسان و دلگرمی احسان اجرا شد.

وی اظهار کرد: طی دو سال اخیر ۲۵۰ سری جهیزیه تهیه و توزیع شده و با همکاری گروه‌های جهادی طرح ۲۰۲۰ در محلات محتلف اجرا شده و در اجرای طرح‌های مختلف به دنبال استفاده از ظرفیت‌های مردمی هستیم.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان اردبیل گفت: بنیاد برکت در بخش عمرانی و اشتغال فعالیت‌های خوبی را داشته که می‌توان به پرداخت وام اشتغال برای ۳۰ هزار نفر در روستاهای محروم اشاره کرد و با توجه به اینکه ۲.۵ میلیارد تومان اعتبار برای عمران و آبادانی ۲۲ مسجد هزینه شده در حال حاضر مرمت، بهسازی و تکمیل ۹۰ مسجد در استان انجام یافته است.

افتخاری افزود: نوسازی و بهسازی ۶۰ مدرسه و اجرای طرح جهش تولید در دیمزارها و احداث مسکن محرومان در استان اردبیل با مشارکت جدی دستگاه‌های مربوطه در اولویت است و اجرای طرح‌های حمایتی ستاد اجرایی با توزیع بسته‌های معیشتی یک میلیون تومانی به خانواده‌های نیازمند در اولویت است.

انتهای پیام/
منبع خبر: بازار