رئیس مرکز آشتی سوریه وابسته به وزارت دفاع روسیه شامگاه چهارشنبه در بیانیه ای اعلام کرد ارتش سوریه موفق به انهدام ٨ موشک شلیک شده توسط جنگنده های صهیونیست در تجاوز اخیر شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از العهد، وزارت دفاع روسیه با اعلام جزئیات تجاوز اسرائیل به سوریه اعلام کرد: نیروهای نظامی سوریه موفق به انهدام ٨ موشک شلیک شده توسط جنگنده‌های صهیونیست شدند.

دریاسالار «اولگ ژوراولف» رئیس مرکز آشتی سوریه وابسته به وزارت دفاع روسیه در بیانیه‌ای شامگاه چهارشنبه اعلام کرد: حدود ساعت ۰۲:۰۰ روز ٩ فوریه به وقت مسکو، چهار جنگنده اسرائیلی با شلیک موشک‌های هدایت شونده به شهرک الکسوه در استان دمشق حمله کردند.

ژوراولف تاکید کرد: پدافند هوایی روسیه که در اختیار نیروهای مسلح سوریه قرار دارد توانست ٨ موشک را منهدم کند.

وی تاکید کرد: ساعت ۰۲:۳۰ به وقت مسکو، ارتش رژیم صهیونیستی بار دیگر با شلیک ١٠ موشک زمین به زمین از منطقه جولان اشغالی به پدافند هوایی سوریه حمله کرد.

این مقام روسی اعلام کرد که این حمله منجر به کشته شدن یک سرباز سوری و زخمی شدن ۵ تن دیگر شد.

ارتش رژیم صهیونیستی بامداد چهارشنبه ۲ بار به دمشق حمله کرد. همزمان با این حملات، رویترز از بلند شدن صدای آژیر خطر در ام الفحم در حیفا در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

شبکه ۱۴ رژیم صهیونیستی اعلام کرد که احتمالاً موشک‌های پدافند هوایی سوریه وارد شمال فلسطین اشغالی شده و صدای آژیر خطر حمله موشکی به صدا در آمده است.

انتهای پیام/