حسین وثوقی ایرانی در گفت‌و گو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: بخش خصوصی در حوزه سرمایه‌گذاری نیاز به اطلاعات و آمار دقیق از بسترها و زیرساخت‌های فراهم شده در مناطق مختلف استان دارد که امیدواریم اطلاعات بارگذاری شده در سامانه اطلس سرمایه‌گذاری درست، صحیح و متقن باشد. وی تدوین اطلس سرمایه‌گذاری استان را […]

حسین وثوقی ایرانی در گفت‌و گو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: بخش خصوصی در حوزه سرمایه‌گذاری نیاز به اطلاعات و آمار دقیق از بسترها و زیرساخت‌های فراهم شده در مناطق مختلف استان دارد که امیدواریم اطلاعات بارگذاری شده در سامانه اطلس سرمایه‌گذاری درست، صحیح و متقن باشد.

وی تدوین اطلس سرمایه‌گذاری استان را کاری ارزشمند و حرکت تاپ برای تقویت نظام سرمایه‌گذاری اعلام کرد و گفت: تمامی اطلاعات این سامانه در قالب نسخه تلفن همراه قابل دسترسی است و سرمایه‌گذاران به راحتی می‌توانند از طریق گوشی خود اطلاعات به روز و دقیقی را در حوزه سرمایه‌گذاری استان دریافت کنند.

عضو هیئت رئیسه اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی اردبیل، صحت، کیفیت و دقت عمل در ارائه اطلاعات را یادآور شد و تصریح کرد: باید سطح اطلاعات ارائه شده پاسخگوی نیاز سرمایه‌گذاران باشد و با پایش فصلی اطلاعات جدید جایگزین اطلاعات کهنه و فرسوده شود.

وثوقی ایرانی افزود: اتاق بازرگانی نیز به نمایندگی از بخش خصوصی در تهیه و تدارک این اطلاعات ورود پیدا می‌کند تا سرمایه‌گذاران آخرین اطلاعات را از فعالیت بخش خصوصی و فعالان این حوزه داشته باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: امیدواریم در حوزه ساختمان نیز با توجه به گستردگی فعالیت‌ها در سطح استان چنین سامانه‌ای طراحی شود تا به دور از اعمال سلیقه، ساخت و سازها در این استان نظم و انسجام واقعی پیدا کند.

عضو هیئت رئیسه اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان اردبیل با انتقاد از شرایط ساخت و ساز و وضعیت نامناسب صنعت ساختمان در اردبیل اضافه کرد: هر کس با هر سلیقه و شکل و شمایلی در این شهر ساختمان می‌سازد و هیچ ارگان نظارتی بر این فرآیند نظارت دقیقی ندارد که امیدواریم با تدارک چنین سامانه‌ای اطلس ساختمان در استان اردبیل نیز مورد توجه و دقت نظر قرار گیرد.

انتهای پیام/

منبع