به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، همزمان با ایام دهه فجر مسابقه فینال جام «حماسه ۹ دی» در باشگاه مقاومت اردبیل بعد از ظهر جمعه با حضور با حضور جمعی از هیئت‌امنای مساجد، بسیج ادارات، جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس (ع)، معاون تربیت‌بدنی سپاه حضرت عباس (ع)، مدیرکل ورزش و جوانان […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، همزمان با ایام دهه فجر مسابقه فینال جام «حماسه ۹ دی» در باشگاه مقاومت اردبیل بعد از ظهر جمعه با حضور با حضور جمعی از هیئت‌امنای مساجد، بسیج ادارات، جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس (ع)، معاون تربیت‌بدنی سپاه حضرت عباس (ع)، مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل و برخی دیگر از مسئولان استانی پایان یافت.

جاوید رحیم زاده، دبیر اجرایی نهمین دوره جام فوتسال گرامیداشت «حماسه ۹ دی» در این مسابقات اظهار کرد: نهمین دوره مسابقات فوتسال جام حماسه ۹ دی با حضور ۵۲ تیم بسیج مساجد و محلات و ۱۹ تیم بسیج ادارات کل از ۸ دی شروع و در ۱۲ بهمن پایان یافت.

وی افزود: بسیج ادارات با ۱۹ تیم در مجموع ۴۴ بازی انجام دادند که در پایان رقابت‌ها تیم‌های تیم شهید ذاکر توسلی علوم پزشکی مقام اول، تیم شهید لاجوردی اداره زندان مقام دوم و تیم شهید حاج‌قاسم سلیمانی اداره کل آموزش‌وپرورش به مقام سوم دست‌یافتند.

دبیر اجرایی نهمین دوره جام فوتسال گرامیداشت «حماسه ۹ دی» خاطرنشان کرد: همچنین بسیج مساجد و محلات نیز با ۵۲ تیم در مجموع ۱۱۶ بازی انجام دادند که در پایان این رقابت‌ها تیم‌های شهید چمران نزاجا مقام اول، تیم شهید تیموری مقام دوم و تیم شهید بیرامی دانشگاه محقق اردبیلی موفق به کسب مقام سوم شدند.

حضور ۸۳۰ بازیکن و ورزشکار در فینال جام «حماسه ۹ دی»

شاهین زارع، معاون تربیت‌بدنی سپاه حضرت عباس (ع) در تشریح برنامه‌های این رقابت‌ها با اشاره به حضور ۸۳۰ بازیکن و ورزشکار در این رقابت‌ها اظهار کرد: نهمین دوره مسابقات فوتسال گرامیداشت حماسه ۹ دی از اول آذرماه کار خود را فراخوان ثبت‌نام آغاز کرد و در تاریخ ۵ و ۷ آذرماه با انجام قرعه کشی تیم‌ها رقبای خود در مرحله گروهی را شناختند.

وی خاطرنشان کرد: در پایان این رقابت‌ها تیم اخلاق در بخش بسیج مساجد و محلات را «تیم شهید نونهال» به دست آورد و در بخش بسیج ادارات کل «تیم شهید بهشتی دادگستری» از آن خود کردند.

مقاومت ۴۴ ساله ملت ایران نشانگر جهانی شدن پیام انقلاب است

شکر عبدی، جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل نیز در مراسم اختتامیه نهمین دوره مسابقات فوتسال گرامیداشت حماسه ۹ دی اظهار کرد: ملت ایران با مقاومت ۴۴ ساله خود در برابر استکبار توانستند پیام نورانی انقلاب را به جهان صادر کنند.

وی به لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به‌ویژه جامعه ورزش تاکید کرد و گفت: رزمندگان اسلام با خون خود انقلاب اسلامی را تثبیت کردند و امروز ما باید به‌عنوان تداوم‌دهندگان راه شهدا جامعه اسلامی را ایجاد و تمدن نوین اسلامی در جهان را محقق کنیم.

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل بیان کرد: دشمنان امروز با جنگ نوین ترکیبی به میدان آمده تا با تسخیر ذهن جوانان در فضای مجازی و ایجاد تنش در فضای حقیقی به اهداف خود برسد که این بار نیز علی‌رغم تحمل هزینه‌های سنگین‌بار دیگر شکست خورد.

عبدی به تحرکات اخیر دشمنان در قراردادن سپاه پاسداران در لیست تروریستی اشاره کرد و گفت: همه این اقدامات نشان‌دهنده راه و مسیر درست سپاه پاسداران به‌عنوان فرزندان ملت در مسیر مبارزه با استکبار است.

وی با بیان اینکه رشد و بالندگی و پیشرفت کشور در گرو ایثار و کار جهادی دانشمندان و علما است، افزود: سپاه پاسداران نیز در این پیشرفت و بالندگی همراه و پشتیبان نخبگان کشور است.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر