به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، حسن لامعی شامگاه یکشنبه در جلسه هماهنگی بیست و یکمین دوره جشنواره تئاتر مغان که با حضور مسؤولان شهرستانی در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پارس آباد برگزار شد، اظهار کرد: بیست و یکمین دوره جشنواره تئاتر مغان به همت مؤسسه فرهنگی هنری فریاد، اداره فرهنگ و ارشاد […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، حسن لامعی شامگاه یکشنبه در جلسه هماهنگی بیست و یکمین دوره جشنواره تئاتر مغان که با حضور مسؤولان شهرستانی در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پارس آباد برگزار شد، اظهار کرد: بیست و یکمین دوره جشنواره تئاتر مغان به همت مؤسسه فرهنگی هنری فریاد، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پارس آباد و با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

وی گفت: این جشنواره با هدف تشویق و ترغیب هنرمندان، بالا بردن سطح کیفی برنامه‌های هنری، کشف استعدادهای نو برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پارس آباد ادامه داد: تئاتر با تقویت ابعاد پرورشی و تربیتی، در راستای ارتقا فرهنگ در جامعه تأثیرگذار است و آشنایی بهتر با تئاتر، شکوفایی استعدادهای هنری جامعه را در پی دارد.

لامعی با توجه به اینکه ۶ گروه نمایشی مجوز دار از مرکز هنرهای نمایشی وزارت با ۱۵۰ عضو در شهرستان پارس آباد فعال هستند، افزود: این جلسه هم اندیشی و بررسی راه‌های پیشرفت تئاتر شهرستان و همچنین بررسی و ارائه پیشنهادهای هنرمندان برای هرچه بهتر شدن تئاتر شهرستان دانست.

وی تصریح کرد: بیست و یکمین جشنواره تئاتر مغان چهارم و پنجم و ششم آبان ماه در مجتمع فرهنگی و هنری آراز و سینما انقلاب شهرستان پارس آباد برگزار می‌شود.

لامعی خاطرنشان کرد: از ۲۳ اثر ارسالی به جشنواره از شهرستانهای گرمی، بیله سوار و پارس آباد که ۱۵ اثر مورد مرحله بازخوانی قرار گرفته بود که در نهایت ۶ اثر بخش رقابتی راه یافت.

انتهای پیام/

منبع