فرمانده قرارگاه سازندگی امام رضایی‌های کشور گفت: ولایتمداری و قرارگیری در راه شهدا راه نجات کشور است.

حسین یکتا عصر امروز در سلسه جلسات بصیرت در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران در اردبیل اظهار داشت: در حال حاضر از ارکان‌های مهم کشور ولایتمداری و قرارگرفتن درمسیر شهدای والامقام است و همگان باید این دو ملاک ارزشمند را مبنای کارقرار دهیم.

وی با اشاره به تلاش و توطئه‌های دشمنان گفت: دشمنان در این حوزه سرمایه‌گذاری زیادی کرده‌اند و نیاز است همگان هوشیاری لازم را داشته باشند تا توطئه‌های دشمنان ناامید شود.

فرمانده قرارگاه سازندگی امام رضایی‌های کشور گفت: مساجد باید در جذب جوانان نقش اساسی داشته باشند و امروز باید به مراکز تربیتی و فرهنگی تبدیل شوند چرا که این مساجد در گذشته نقش اساسی در پیروزی انقلاب اسلامی داشته اند.

وی تصریح کرد: حضور جوانان در کنار مردان باتجربه در مساجد حائز اهمیت است و باید زمینه‌ای فراهم شود و مساجد به عنوان مراکز خیرخواهانه و بررسی کننده دغدغه‌ها و مشکلات مردم باشد.

فرمانده قرارگاه سازندگی امام رضایی‌های کشور گفت: انسجام و وحدت و همدلی نیاز اساسی در کشور است که دشمنان بر روی این نکته تمرکز کرده و تلاش دارد تا انسجام ملت ایران را بر هم زند که در این زمینه هوشیاری لازم را باید داشته باشیم.

وی اظهار کرد: در سایه خون شهدای والامقام و درایت‌ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری کشورمان با اقتدار و پیشرفت دست یافته و ما باید با جان و دل از دستاوردهای انقلاب اسلامی دفاع کنیم و با اتکا به خداوند منان کشور را در مسیر رشد و توسعه قرار دهیم.

یکتا افزود: جوانان امروزی افسران جنگ نرم هستند که با هوشیاری، بصیرت و پیشرفت در عرصه‌های مهم کشور می‌توانند تمام نقشه‌های دشمنان را به یاس تبدیل کنند.

فرمانده قرارگاه سازندگی امام رضایی‌های کشور گفت: مهم‌ترین رسالت ما پیگیری و مطالبه‌گری دغدغه‌های مردم است و باید خدت بی‌منت را مبنای کار قرار دهیم و با جان و دل برای حل مشکلات مردم تلاش کنیم و این مهم را دریابیم که امام راحل هر چه رهنمودها و سخنانی داشته‌اند این سخنان حقیقت پیوسته است

انتهای پیام/