به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، حجت الاسلام علی اکبر باقری بنابی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان پارس آباد که در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد وفاداری را شاخص‌ترین ویژگی حضرت زهرا (س) دانست و اظهار کرد: وفاداری زوجین در خانواده صبر و محبت‌ها را تقویت می‌کند. امام جمعه شهرستان پارس آباد […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، حجت الاسلام علی اکبر باقری بنابی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان پارس آباد که در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد وفاداری را شاخص‌ترین ویژگی حضرت زهرا (س) دانست و اظهار کرد: وفاداری زوجین در خانواده صبر و محبت‌ها را تقویت می‌کند.

امام جمعه شهرستان پارس آباد از حضور پرشور و باشکوه مردم در تجمع عزاداری هشتم محرم پارس آباد که به صورت مستقیم از صدا و سیمای مرکز اردبیل پخش شد و همچنین از مسؤولان شهرستانی خصوصاً فرماندار و فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان پارس آباد تشکر و قدردانی کرد.

خطیب جمعه پارس آباد ضمن تبریک پرتاب موفقیت آمیز ماهواره خیام به فضا و با اشاره به اقتدار و عزت و قدرت ایران اسلامی عنوان کرد: امروزه جمهوری اسلامی ایران یکی از ابرقدرت‌های جهانی است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان پارس آباد حمله وحشیانه جنگنده‌های اسرائیلی به غزه را محکوم کرد و با اشاره به ۲۱ تیرماه سالگرد پیروزی بزرگ حزب الله در جنگ ۳۳ روزه تاکید کرد: اسرائیل توسط جبهه مقاومت و حزب الله نابود خواهد شد.

حجت الاسلام باقری بنابی در خصوص ویژگی صفات متقی، تصریح کرد: راست گویی و امانت داری و وفا به عهد و پرهیز از تفاخر و پرهیز از بخل و صله ارحام و مهربانی با ضعیفان و ایثار و نیکی نمونه‌هایی از صفات متقی است.

وی با توجه به اهمیت و ضرورت رعایت حجاب و عفاف در جامعه تصریح کرد: حجاب و عفاف یکی از ضروریات دین مقدس اسلام و عاملی برای تقویت و تحکیم بنیان خانواده و همچنین باعث وقار مردان و زنان می‌شود.

امام جمعه شهرستان پارس آباد ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، عنوان کرد: رعایت تقوای الهی باعث محفوظ ماندن از گزند گناهان می‌شود و همچنین تقوای الهی موجب تقویت علم و اراده و ثبات شخصیتی می‌شود.

انتهای پیام/

منبع