حجت‌الاسلام مسعود رجب‌نژاد در گفت‌و گو با پايگاه خبري تحليلي آذرمغان به نقل از مهر، اظهار کرد: آنهایی که امروز به هر شکل ممکن سعی می‌کنند تا خط روشن و سراج حقیقی ولایت را مخدوش جلوه دهند، باید از رفتار و منش خود شرمنده باشند چرا که حضرت عباس (ع) الگوی ایرانیان به ویژه اسوه […]

حجت‌الاسلام مسعود رجب‌نژاد در گفت‌و گو با پايگاه خبري تحليلي آذرمغان به نقل از مهر، اظهار کرد: آنهایی که امروز به هر شکل ممکن سعی می‌کنند تا خط روشن و سراج حقیقی ولایت را مخدوش جلوه دهند، باید از رفتار و منش خود شرمنده باشند چرا که حضرت عباس (ع) الگوی ایرانیان به ویژه اسوه وفادارترین مردان، هیچ وقت از خط ولایت راه به بیراهه نرفته است.

وی با برشمردن برجستگی‌های زندگی عزتمند حضرت ابوالفضل (ع) تصریح کرد: چهارم شعبان سالروز ولادت مردی از تبار عاشقان خط ولایت و وفای به عهد در مسیر حقانیت است که امروز باید چنین شخصیتی را الگو و مرام خود قرار دهیم.

استاد حوزه و دانشگاه‌های اردبیل گفت: اردبیلی‌ها که به عشق ابوالفضل (ع) شهره هستند، همواره با توسل به سقای کربلا سعی می‌کنند تا روح عشق به امامت و وفاداری به ولایت را به نمایش بگذارند و قطعاً در برابر همه هجمه‌های دشمنان چنین گنجینه‌های عظیم می‌تواند راه را برای ما از بیراهه نشان دهد.

رجب‌نژاد افزود: حضرت عباس (ع) با رفتار، منش و تدین خود سعی کرد تا نهایت ذوب در ولایت و عشق به ساحت سیدالشهدا (ع) را نشان دهد که این خود گویای حرکتی است که ملت ایران در مسیر تبعیت از خط ولایت و امامت آغاز کرده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: دشمن بیشترین هجمه را امروز در حوزه ولایت و رهبری جامعه آورده تا ملت ایران را در مسیر حقیقی خود دچار انحراف کرده و زمینه و بستر حرکت‌های ناشایست را رقم بزند.

استاد حوزه و دانشگاه‌های اردبیل اضافه کرد: هوشیاری ملت ایران مانع از تحقق اهداف دشمن خواهد شد و شایسته است در ادامه مسیر ابوالفضلی خود سعی کنیم تا با تبعیت بی‌چون و چرا از ولایت دشمن را در رسیدن به هدف شوم خود ناامید کنیم.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر