پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر -گروه استان‌ها: اغتشاشات، ناآرامی‌ها و تفرقه‌افکنی‌ها در شهرهای مختلف کشور در حالی پا به سومین ماه گذاشته است که هر روز سناریوی جدیدی از سوی رسانه‌های معاند توسط افراد اجیر شده در شهرها پیاده‌سازی می‌شود و نکته جالب اینکه هر بار این سناریو کاری از پیش نمی‌برد. […]

پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر -گروه استان‌ها: اغتشاشات، ناآرامی‌ها و تفرقه‌افکنی‌ها در شهرهای مختلف کشور در حالی پا به سومین ماه گذاشته است که هر روز سناریوی جدیدی از سوی رسانه‌های معاند توسط افراد اجیر شده در شهرها پیاده‌سازی می‌شود و نکته جالب اینکه هر بار این سناریو کاری از پیش نمی‌برد.

موضوعی که اخیراً از سوی لیدرهای معاند و اغتشاش‌گر در شهرهای مختلف مطرح شده است، پیگیری خط اعتصاب است که طبق این برنامه رسانه‌های غربی سعی دارند کسبه را به عنوان هسته مرکزی اعتصابات جا بزنند، غافل از اینکه چنین تصوراتی وجود خارجی ندارد.

امروز ۱۴ آذرماه با گشتی در سطح شهر اردبیل شاهد پایداری فعالیت اصناف، کسبه و بازاریان بودیم به طوری که عملاً هیچیک از مغازه‌داران و بنک‌داران فعالیت خود را تعطیل نکردند.

بازاریان و کسبه اردبیل با اتحاد خود در برابر برخی سیاه‌نمایی‌های رسانه‌های معاند وحدت و اتفاق نظر مردم را به تصویر کشیدند تا این موضوع یک بار دیگر به اثبات برسد که طرح و پیگیری مشکلات نه به شکل دشمن‌پسند که باید در چارچوب و همراه با آرامش باشد.

این روزها فریب دادن و تهییج مردم به وسیله رسانه‌های ضدمدنی و ایجاد تحریک در توده‌های مردمی با فعالیت مستمر لیدرهای اغتشاش‌گر توسط دشمن پیگیری می‌شود اما آنچه در این میان حائز اهمیت بوده گرفتار نشدن در این جنگ اطلاعاتی است‌.

در هر حال شایعه‌پراکنی و شبهه‌افکنی به همراه روایت‌سازی از فعالیت‌های شوم رسانه‌های دشمن در این روزهای حساس بوده که باید مردم ما با روشنگری دقیق از مسائل روز در بزنگاه سیاه‌نمایی‌ها قدرت تشخیص سره از ناسره را داشته باشند.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر