محمد نوری در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، در خصوص حواشی جدید تیم استقلال اظهار داشت: فرهاد مجیدی کاملاً حق دارد و روزهایی که ما در استقلال می‌بینیم، در عمر خود در این تیم ندیده بودیم. من ۴۵ سال است هوادار استقلال هستم و از سال ۷۰ به عضویت این تیم در آمدم و […]

محمد نوری در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، در خصوص حواشی جدید تیم استقلال اظهار داشت: فرهاد مجیدی کاملاً حق دارد و روزهایی که ما در استقلال می‌بینیم، در عمر خود در این تیم ندیده بودیم. من ۴۵ سال است هوادار استقلال هستم و از سال ۷۰ به عضویت این تیم در آمدم و در هیچ سالی وضعیت باشگاه را اینقدر آشفته ندیده بودم.

وی تاکید کرد: وزارت ورزش یک پروسه را در استقلال اجرا کرد تا طی چند سال این تیم را به یک تیم معمولی تبدیل کند و به خوبی با مهره چینی‌هایی که در این سال‌ها کرد به هدفش نزدیک شد. اگر استقلال سالهاست ثبات ندارد، اگر این تیم سالهاست قهرمان نشده، اگر آب خوش از گلوی هوادارانش پایین نرفته، به خاطر همین برنامه ریزی هاست!

پیشکسوت استقلال تاکید کرد: وزارت ورزش باید توضیح دهد و باید در خصوص مسائل استقلال پاسخگو باشد. روی این کلمه «باید» تاکید دارم. آقای سلطانی فر چرا اینقدر تبعیض بین استقلال و پرسپولیس؟ خسته شدیم آنقدر گفتیم و گوش شنوایی نبود. سرمربی پرسپولیس برای تغییر مدیرعامل به وزارت ورزش اولتیماتوم داد و وزارت ورزش به حرف او گوش کرد اما اینجا استقلال است و وضعیت فرق دارد. مددی را نه هوادار می‌خواهد، نه سرمربی، نه پیشکسوت و نه بازیکن اما وزارت ورزش اصرار دارد که این آقا باشد.

نوری بیان داشت: وزارت ورزش اهدافی در استقلال دارد که رسیدن به این اهداف با افرادی نظیر مددی دست یافتنی است. مددی همانطور که مجیدی گفت تنها اوامر بالادستی‌های خودش را اجرا می‌کند و استقلال اولویت او نیست. وزارت ورزش که در همه این سال‌ها با استقلال نامهربانان برخورد کرد و پروژه عادی سازی این تیم را جلو برد، حالا می‌خواهد در آخرین روزهای عمر کاری‌اش تیر خلاص را به استقلال بزند.

عضو سابق کمیته فنی آبی پوشان گفت: برایم عجیب است که هیچکس نیست به گلایه‌هایی که ما از وزارت ورزش داریم رسیدگی کند. استقلالی‌ها حتی تا مجلس هم رفتند و نمایندگان هم حرف‌های آنها را شنیدند، اما هیچ اتفاقی نیفتاد.

وی بیان داشت: با این عملکرد استقلال را به پیکر بی جانی تبدیل کرده‌اند و حالا هم می‌خواهند تیر خلاص را به آن بزنند، هیچ نهاد نظارتی هم نیست که به این موضوع ورود کند.

مدافع پیشین آبی پوشان تاکید کرد: استقلال یک ثروت ملی است و به همه ایران تعلق دارد و اینکه آقایان خودشان یا فرزندان شان طرفدار تیم رقیب هستند و برای همین به فکر نابودی آن هستند، یک خیانت در حق میلیون‌ها هوادار است که باید سرانجام روزی در قبال آن پاسخگو باشند.

انتهای پیام/

منبع