مدیر آب فاضلاب شهرستان گرمی در استان اردبیل به رغم وجود مشکلات قطعی آب در روستای اضماره ادعا کرد که هیچ گونه مشکلی در تامین آب شرب اهالی روستا نداریم.

به گزارش آذرمغان، مشکل قطعی آب در تمامی فصول سال در روستای اضماره از توابع شهرستان گرمی وجود دارد. این در حالی است که کمبود آب در این منطقه وجود ندارد اما آب روستا به صورت متناوب قطع می شود و در این برهه از سال که شهرستان گرمی و بخصوص روستای اضماره پذیرای مسافران نوروزی است قطعی مکرر آب این روستا مسافران را نیز به ستوه آورده است.

قاسم خداداد مدیر آب فاضلاب شهرستان گرمی بیان کرد: روستای اضماره دارای ۱۸۰ خانوار است و ظرفیت منبع آب روستایی نیز بر اساس تعداد خانوار مشخص می شود اما به علت قرار گرفتن در ایام تعطیلات نوروزی و حضور مسافران میزان مصرف آب افزایش یافته و مشکلات بوجود آمده ناشی از این امر می باشد و در سایر ایام سال ما با مشکل قطعی آب در این روستا مواجه نیستیم.

لازم است در این خصوص مسئولان استانی ورود کرده و مشکلات را نزدیک احصا کنند تا هم اهالی روستا از مشکل قطعی آب رهایی یابند و هم اینکه وجود این مشکلات باعث کاهش ورود مسافران نوروزی نشود. روستای اضماره دارای ظرفیت های بالای گردشگری است که با تامین زیرساخت های مناسب می تواند به یکی از قطب های گردشگری شهرستان و حتی استان تبدیل شود.

انتهای پیام/