صدیف بدری در گفت‌و گو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، اظهار کرد: تلاش بر این است تا در این سفر مشکلات جمع‌بندی شده دانشگاه‌های استان اعم از محقق اردبیلی، آزاد، پیام نور و جامع علمی – کاربردی برای وزیر علوم بازگو شود تا امکان بررسی مشکلات و ارائه خدمات مطلوب‌تر برای […]

صدیف بدری در گفت‌و گو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، اظهار کرد: تلاش بر این است تا در این سفر مشکلات جمع‌بندی شده دانشگاه‌های استان اعم از محقق اردبیلی، آزاد، پیام نور و جامع علمی – کاربردی برای وزیر علوم بازگو شود تا امکان بررسی مشکلات و ارائه خدمات مطلوب‌تر برای دانشگاهیان، اساتید و فعالان این حوزه فراهم آید.

وی تصریح کرد: ما از فرصت به وجود آمده در این سفر استفاده خواهیم کرد تا برای توسعه دانشگاه محقق اردبیلی و همچنین زیرساخت‌های تخصصی با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین، منابع اعتباری مناسب در نظر گرفته شده تا شاهد اعتلا و ارتقای جایگاه علمی دانشگاه‌های استان باشیم.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: سفر وزیر علوم به استان اردبیل در آستانه تدوین و ارائه لایحه بودجه ۱۴۰۲ به مجلس انجام می‌شود که قطعاً ما نیز در بررسی لایحه بودجه سعی خواهیم کرد به مراکز علمی، دانشگاهی و ظرفیت‌های پیش آمده در این حوزه توجهی جدی داشته باشیم.

وزیر راه تعهدات حوزه مسکن را به جد پیگیری می‌کند

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس افزود: وزیر جدید راه و شهرسازی در نشست‌های تخصصی با اعضای کمیسیون قول داده تا در حوزه مسکن تعهدات دولت را با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و مجموعه‌های غیردولتی به سرانجام برساند.

بدری به قانون جهش تولید اشاره کرد و ادامه داد: در مجلس شورای اسلامی ظرفیت‌های خوبی برای تقویت صنعت ساختمان پیش‌بینی شده که امیدواریم با تأمین زمین مناسب و آغاز عملیات احداث و توسعه مسکن، شاهد تحول در این حوزه و تولید و عرضه واحدهای مسکونی به متقاضیان واقعی باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: افزایش قیمت و دغدغه‌ها و نگرانی‌ها در حوزه مسکن همواره به عنوان یک چالش جدی بوده ولی امیدواریم به تناسب عرضه و تقاضا در بخش مسکن جلوی افزایش قیمت‌های کذایی در این حوزه گرفته شده و مانع از اقدامات دلالان و واسطه‌گران در این حوزه باشیم.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر