به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، بهرام عین اللهی صبح امروز با استقبال استاندار اردبیل، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل و جمعی از نمایندگان وارد اردبیل شد ا در مراسم آغاز عملیات اجرایی فاز اول بیمارستان هزار تختخوابی اردبیل شرکت کند. همچنین در این سفر که با هدف بررسی روند پروژه‌های […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، بهرام عین اللهی صبح امروز با استقبال استاندار اردبیل، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل و جمعی از نمایندگان وارد اردبیل شد ا در مراسم آغاز عملیات اجرایی فاز اول بیمارستان هزار تختخوابی اردبیل شرکت کند.

همچنین در این سفر که با هدف بررسی روند پروژه‌های درمانی اردبیل انجام شده فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا نیز حضور دارد تا از نزدیک روند فعالیت عمرانی در بیمارستان هزار تختخوابی اردبیل اردبیل مورد بررسی قرار گیرد.

این بیمارستان بزرگ در دو فاز طراحی شده که در فاز نخست آن یک مجتمع بیمارستانی به ظرفیت ۵۴۰ تخت با همه بخش‌ها و فضاهای بستری و آموزشی با امکانات و تجهیزات مرتبط احداث می‌شود.

در اجرای بیمارستان هزار تختخوابی اردبیل از ظرفیت قرارگاه خاتم‌الانبیاء سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استفاده شده تا هر چه سریع‌تر شاهد اتمام عملیات عمرانی و بهره برداری از این بیمارستان در اردبیل باشیم.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر