به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از بازار، سید محمد حسینی در جلسه شورای اداری بابل بیان کرد: امیدواریم به زودی سه وزارتخانه صمت، جهاد کشاورزی و همچنین وزارتخانه تازه تاسیس بازرگانی وزرای خود را با رای اعتماد مجلس بشناسد و با قدرت کار خود را شروع کنند. وی بیان داشت : دولت […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از بازار، سید محمد حسینی در جلسه شورای اداری بابل بیان کرد: امیدواریم به زودی سه وزارتخانه صمت، جهاد کشاورزی و همچنین وزارتخانه تازه تاسیس بازرگانی وزرای خود را با رای اعتماد مجلس بشناسد و با قدرت کار خود را شروع کنند.

وی بیان داشت : دولت سیزدهم در شرایط خیلی سخت کار را تحویل گرفته است و با تمام توان برای خدمت رسانی به مردم تلاش می‌کند.

معاون امور مجلس رئیس‌ جمهور افزود : دولت سیزدهم یک روز بعد از تشکیل هیات دولت سفر استانی خود را آغاز و به خوزستان که در آن مقطع با مشکل‌های زیادی روبرو بود، سفر کرد.

وی اظهار داشت: دولت برای حل مشکل مردم در یک سال اول فعالیت خود به تمام استان ها سفر کرده است و برای نظارت بر فرآیند اجرای مصوبات سفرهای استانی دور دوم را هم آغاز شد.

معاون امور مجلس رئیس جمهور ادامه داد : دولت سیزدهم بسیاری از ناترازی عملکرد گذشته را جبران کرده و در مسیر تحول گرایی حرکت می‌کند.

وی بیان کرد: دولت در ابتدای کار خود در حوزه برق ۱۵ هزار مگاوات ناترازی برق داشت که نیمی از این کمبود را جبران کرده است.

حسینی اضافه کرد: دولت در حوزه سیاست خارجی ۴۳۶ سند و تفاهم نامه با کشورهای مختلف امضا کرده است که نیمی از این سند ها اقتصادی و بقیه فرهنگی و ورزشی می باشند.

وی گفت : رییس جمهور هفته آینده به چند کشور آمریکای لاتین سفر خواهد کرد و دیپلماسی فعال دولت سیزدهم تداوم خواهد داشت.

معاون امور مجلس رییس جمهور بیان کرد: دولت در حوزه آبرسانی، بهداشت و درمان اقدامات بسیار ارزشمندی انجام داده است و با اینکه کشور ۱۰ سال با خشکسالی دست و پنجه نرم می‌کند ولی خدمات رسانی برای حل این مشکل ادامه دارد.

انتهای پیام/
منبع خبر: بازار