به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با توجه به بازی ۲۳ شهریورماه این تیم مقابل استقلال تاجیکستان در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مجوز حضور کریم باقری و مهرداد خانبان را در اردوی تیم ملی ایران نداده است. یحیی که نسبت به عدم هماهنگی مسئولان باشگاه با […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با توجه به بازی ۲۳ شهریورماه این تیم مقابل استقلال تاجیکستان در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مجوز حضور کریم باقری و مهرداد خانبان را در اردوی تیم ملی ایران نداده است.

یحیی که نسبت به عدم هماهنگی مسئولان باشگاه با فدراسیون‌نشینان مبنی بر مجوز بازدید از چمن بازی و محل تمرین پرسپولیس در شهر دوشنبه تاجیکستان اعلام نارضایتی کرده است شرایط سرخپوشان را ویژه دانسته و نمی‌خواهد آنها را برای حضور در کادر فنی تیم ملی ایران برای بازی با سوریه و عراق در اختیار دراگان اسکوچیچ قرار دهد.

این در حالی است که طبق توافق شهاب‌الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون با کریم باقری قرار شد مربی پرسپولیس در زمان برگزاری اردوهای تیم ملی از اردوی پرسپولیس جدا شده و به ملی‌پوشان اضافه شود.

توافقی که در فاصله سه روز مانده به بازی مهم و حساس با سوریه رعایت نشده است و بازیکنان تیم ملی ایران به دلیل ابتلای دراگان اسکوچیچ و وحید هاشمیان به ویروس کرونا تنها با حضور «ماریو تات» هموطن کروات سرمربی تیم پیگیری شود.

از این رو عزیزی خادم با مسئولان باشگاه پرسپولیس تماس تلفنی گرفت و از آنها خواست تا اجازه حضور کریم باقری در اردو داده شود. جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نیز قول داده است تلاش خود را برای حل این مشکل خواهد کرد. وی همچنین خواستار رسیدگی به وضعیت باشگاه پرسپولیس به دلیل کارشکنی تاجیکی‌ها شد. همچنین آنها خواسته یحیی گل محمدی مبنی بر جذب یک بازیکن خارجی را مورد بررسی قرار دادند که قرار است این موضوع در نشستی با حضور حسن کامرانی فر دبیرکل فدراسیون فوتبال پیگیری شود.

تیم ملی فوتبال ایران ساعت ۲۰:۳۰ پنجشنبه هفته جاری مقابل سوریه نخستین بازی مرحله گروهی انتخابی نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را در ورزشگاه آزادی برگزار می‌کند. ملی‌پوشان سپس عازم قطر می‌شوند تا دومین بازی خود را ۱۶ شهریور با عراق انجام دهند.

انتهای پیام/

منبع