به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، پرویز فتاح عصر پنجشنبه در دیدار با امام جمعه اردبیل اظهار کرد: ما افتخار می‌کنیم که در کنار مردم و خدمتگزار صادق آنها هستیم و در هر فرصتی که به اردبیل سفر کردیم، سعی و تلاشمان بر این بوده تا پشتیبان و حامی مسئولان در رفع محرومیت و اقدامات […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، پرویز فتاح عصر پنجشنبه در دیدار با امام جمعه اردبیل اظهار کرد: ما افتخار می‌کنیم که در کنار مردم و خدمتگزار صادق آنها هستیم و در هر فرصتی که به اردبیل سفر کردیم، سعی و تلاشمان بر این بوده تا پشتیبان و حامی مسئولان در رفع محرومیت و اقدامات انقلابی و جهادی در مسیر خدمت‌رسانی شایسته باشیم.

وی مرزداران غیور استان اردبیل را لایق و شایسته خدمت بی‌منت همراه با پشتیبانی‌های مورد نیاز اعلام کرد و گفت: ما امروز به عینه مرزداران غیوری را در این استان مشاهده کردیم که با جان و دل در صحنه دفاع از این مرز و بوم حاضر هستند و ما نیز باید با تمام توان خود در مجموعه بنیاد مسکن و سایر نهادهای انقلابی کمک کار و یاریگر مردم و اقشار محروم و مستضعف باشیم.

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی تصریح کرد: هر چند بنیاد مستضعفان به کارهای زیربنایی و حمایت از طرح‌هایی همچون راهسازی، راه آهن، فرودگاه، واحدهای تولیدی نیز ورود پیدا کرده اما رسالت اصلی بنیاد مستضعفان کمک و حمایت از محرومان است که با تأکیدات مقام معظم رهبری هیچ وقت این رسالتمان را فراموش نخواهیم کرد.

فتاح افزود: قطعاً در تأمین اعتبارات برای این استان وجهه محرومیت‌زدایی را بیشتر برجسته خواهیم کرد تا با همراهی جوانان غیور، انقلابی و پرشور بتوانیم به شکل جهادی و شبانه‌روزی کارهای بر زمین مانده را به سرانجام برسانیم.

وی ورود بنیاد مستضعفان را در دو شهرستان گرمی و خلخال با مدل توسعه پایدار همراه با کمک به خانواده‌های نیازمند یادآور شد و خاطر نشان کرد: در کنار این کارهای اساسی، تصمیم گرفتیم تا در تکمیل باند اصلی فرودگاه اردبیل و تأمین آسفالت پلیمری آن ورود پیدا کرده تا دغدغه‌ای در این باب وجود نداشته باشد و این پروژه تا مهرماه امسال به بهره‌برداری برسد.

فتاح به پروژه عظیم راه آهن اردبیل – میانه و سنگینی خط ریلی احداثی در این مسیر اشاره کرد و ادامه داد: در تراز فنی جهانی با الگوهای ایرانی این راه آهن در حال احداث است و افتخار می‌کنیم که یک خط ریلی تمام ایرانی و بومی را در حال تکمیل داریم و بدون وقفه همکاران ما به ریل‌گذاری در این مسیر کمک خواهند کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: بدون اینکه پیمانکار پروژه که از زیرمجموعه‌های بنیاد برکت هستند، طلبشان را دریافت کنند، تا پایان پروژه ریل‌گذاری را انجام می‌دهند تا در سال‌های آینده دولت طلب خود را پرداخت و به پیمانکاران بدهی را بپردازد.

فتاح از تأمین اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومانی برای تکمیل سد عمارت خبر داد و بیان کرد: ما این مبلغ را به پیمانکار خواهیم داد تا در سریع‌ترین زمان پروژه را اجرایی کند اما در کنار اتمام بدنه سد باید پایاب آن و هدف‌گذاری نهایی در انتقال آب اجرایی شود تا اهالی از مزایای این سد بهره‌مند شوند.

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی گفت: قول مساعد دادیم تا نسبت به تأمین بسته‌های معیشتی و همچنین کمک به تکمیل مساجد و برخی مجموعه‌های درمانگاهی در استان کمک کرده و در کمترین زمان با تلاش مؤثر در استان این پروژه‌ها به سرانجام برسد.

انتهای پیام/

منبع