به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، سید حامد عاملی عصر دوشنبه در مراسم تجلیل از ورزشکاران مدافع آرمان فلسطین و عرصه‌های فرهنگی و خیرین این حوزه اظهار کرد: ورزشکاران ما با به رسمیت نشناختن رژیم غاصب صهیونیستی هیچ وقت در میدان ورزشی رقابتی را با ورزشکاران این رژیم نداشتند که این خود اسباب غرور و […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، سید حامد عاملی عصر دوشنبه در مراسم تجلیل از ورزشکاران مدافع آرمان فلسطین و عرصه‌های فرهنگی و خیرین این حوزه اظهار کرد: ورزشکاران ما با به رسمیت نشناختن رژیم غاصب صهیونیستی هیچ وقت در میدان ورزشی رقابتی را با ورزشکاران این رژیم نداشتند که این خود اسباب غرور و افتخار ماست.

وی تصریح کرد: کشوری که به انواع جنایت و دسیسه‌ها دست می‌زند، شایسته رقابت در عرصه‌های جوانمردی و تلاش مجاهدانه نیست و ما به هیچ وجه رژیم صهیونیستی را به رسمیت نشناخته و در عرصه‌های مختلف تمایلی به ارتباط و تعامل با آنها نداریم.

استاندار اردبیل گفت: ورزشکاران ما با حضور در عرصه‌های جهانی و بین‌المللی همواره سعی کردند تا از شأن و منزلت این ملت دفاع کرده و پهلوانی‌ها و جوانمردی‌های خود را نیز به نمایش بگذارند.

عاملی افزود: ورزشکاران استان اردبیل نیز در تلاش هستند تا با حضور افتخارآمیز در رشته‌های مختلف نه تنها مدالی افتخار کسب کنند بلکه بالاتر از آن اصول اخلاقی، رفتاری و پهلوانی را مورد توجه قرار دهند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: کشور ما و استان اردبیل به وجود ورزشکاران غیرتمندی همچون علی دایی، حسین رضازاده و سایر قهرمانان افتخار می‌کند و جوانان و نوجوانان ما باید چنین قهرمانانی را مورد توجه قرار داده و الگوی ورزشی و قهرمانی خود بدانند.

استاندار اردبیل حمایت همه‌جانبه از بخش ورزش و مدال‌آوران مسابقات آسیایی و جهانی را یادآور شد و اضافه کرد: ما در سال‌جاری در حد وسع و توان سعی خواهیم کرد تا از رشته‌های مختلف ورزشی حمایت کرده تا حضور با صلابت آنها را در میادین مختلف شاهد باشیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، در این مراسم که به همت بسیج ورزشکاران برگزار شد، از تعدادی از ورزشکاران و مدال‌آوران عرصه‌های جهانی و بین‌المللی که حاضر به رقابت با ورزشکاران رژیم غاصب صهیونیستی نشده و حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین به نمایش گذاشته‌اند، به همراه تعدادی از خیرین عرصه‌های ورزشی و فرهنگی تجلیل و قدردانی شد.

انتهای پیام/

منبع