اولین شهری که بعد از شهادت سردار دل‌ها میزبان پیکر پاکش بود، اهواز در قلب مشهدالشهدای ایران بود جایی که در روز ۱۵ دی‌ماه و «بزرگ‌ترین بدرقه جهان» خیابان‌ها با موج حضور مردم عزادار قفل شد. دقایق اولیه صبح روز پانزدهم دی‌ماه بود، حوالی ساعت ۶ صبح به محل فرودگاه بین‌المللی اهواز رسیدیم، مردم از […]

اولین شهری که بعد از شهادت سردار دل‌ها میزبان پیکر پاکش بود، اهواز در قلب مشهدالشهدای ایران بود جایی که در روز ۱۵ دی‌ماه و «بزرگ‌ترین بدرقه جهان» خیابان‌ها با موج حضور مردم عزادار قفل شد.

دقایق اولیه صبح روز پانزدهم دی‌ماه بود، حوالی ساعت ۶ صبح به محل فرودگاه بین‌المللی اهواز رسیدیم، مردم از شب قبل از شهرهای دور و نزدیک خود را به اهواز رسانده و منتظر در آغوش کشیدن پیکر مطهر سردار دل‌ها و هم‌رزمان شهیدش بودند.

خوزستان و «حاج قاسم» باهم کلی خاطره داشتند و خوزستانی‌ها آمده بودند تا سنگِ تمام بگذارند و گذاشتند…

سردار دل‌ها چه در روزهای دفاع مقدس، چه روزهای دفاع از حرم اهل‌بیت و چه در دفاع از خانه و کاشانه مردم در برابر هجوم بی‌امان سیل ویرانگر، همیشه نمونه‌ای از غیرت و حمیت ایرانی و اسلامی را نشان داده و همین هم او را به چهره‌ای محبوب بین مردم خوزستان تبدیل کرده بود.

مردم خوزستان در اطراف فرودگاه با سر دادن شعارهایی پیکر مطهر سردار را از حوالی ساعت هفت صبح تشییع کردند؛ مراسمی که تا ظهر طول کشید تا پیکر برای انتقال به مشهد دوباره به فرودگاه رسانده شود.

در این گزارش روی خط تصاویر روز تلخ نیمه دی‌ماه اهواز را مرور می‌کنیم.

انتهای پیام/

منبع