مدیر برنامه علیرضا جهانبخش بازیکن ایرانی تیم فوتبال برایتون گفت: باشگاه دیگری به جز فاینورد به جذب علیرضا علاقه‌مند است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، بحث جدایی علیرضا جهانبخش ملی پوش فوتبال ایران از تیم برایتون انگلیس از چند ماه پیش و حتی در نقل و انتقالات زمستانی مطرح شد اما تا به امروز اتفاقی در این زمینه نیفتاده است. جهانبخش که از نیمکت نشینی هایش در برایتون رضایت ندارد، به احتمال زیاد در این تابستان، برایتون را ترک می‌کند.

از تیم‌های هلندی از جمله فاینورد به عنوان یکی از گزینه‌های جدی جهانبخش یاد می‌شود. حتی رسانه‌های هلند خبر دادند که این ملی پوش ایرانی جایگزین «استیون برگویس» در فاینورد می‌شود.

با این حال، «اندی نیلور» با سابقه که خبرهای مربوط به باشگاه برایتون را پوشش می‌دهد، احتمال انتقال جهانبخش به تیم فاینورد را رد کرد.

نیلور گفت: گزارش‌ها حاکی از لینک شدن جهانبخش با فاینورد است. من با نماینده (ایجنت) جهانبخش صحبت کردم. او گفت که تیم دیگری علاقه مند به جذب وینگر برایتون است و هنوز تصمیم قطعی درباره آینده اش گرفته نشده است.

این افزود: جهانبخش اخیراً در اختیار تیم ملی ایران بود. مشخص نیست که او در اردوی هفته آینده برایتون در اسکاتلند حاضر می‌شود یا نه.

انتهای پیام/