با نزدیک شدن به زمان برگزاری مسابقات والیبال ملتهای جهان به میزبانی اردبیل، از سویی تب و تاب در بین علاقمندان و دوستداران ورزش بالا می رود و از سوی دیگر، ستاد برگزاری مسابقات با ساماندهی تمامی توان فکری، اجرایی و انسانی خود در حوزه های مختلف، سعی دارد تا به نحوی مناسب و در سطحی بالا مسابقات را برگزار و حواشی آنرا مدیریت کند.

با نزدیک شدن به زمان برگزاری مسابقات والیبال ملتهای جهان به میزبانی اردبیل، ازسویی تب و تاب در بین علاقمندان و دوستداران ورزش بالا می رود و از سوی دیگر، ستاد برگزاری مسابقات با ساماندهی تمامی توان فکری، اجرایی و انسانی خود در حوزه های مختلف، سعی دارد تا به نحوی مناسب و در سطحی بالا مسابقات را برگزار و حواشی آنرا مدیریت کند.

یکی از مهمترین و در حقیقت حساس ترین این حوزه ها، حوزه اطلاع رسانه و پوشش رسانه ای مسابقات است و قطعا مسئولین ستاد برگزاری با درک صحیح از این امر، با کنار گذاشتن نگرش های حاشیه ای و بعضا سیاسی، حزبی و … به دنبال نیروهایی هستند که بتوانند با مدیریت تمامی پتانسیل های رسانه ای استان در زیر چتر کمیته اطلاع رسانی و رسانه، به بهترین شکل ممکن، در جهت پوشش اصل و حاشیه مسابقات همت کرده و مسابقات را نه فقط در قالب ۶ بازی والیبال، که بعنوان یک پکیج کامل از توان و امکانات ورزش، توریسم، شناساندن پتانسیل ها و جاذبه های استان و شهرهای اردبیل، سرعین و … و تمامی آنچه بعنوان یک خروجی می تواند مطرح باشد، از این فرصت بالقوه به نفع استان بهره ببرند. که البته این نیروها در بین اصحاب رسانه استان کم هم نیستند.

پیرو درج مطالبی در برخی گروههای (اکثرا سیاسی) درخصوص انتصاب سردبیر یکی از خبرگزاری های استانی بعنوان مسئول هماهنگی امور خبرگزاری ها و پایگاههای خبری در جریان مسابقات والیبال ملتهای جهان و گلایه هایی در این خصوص، مطالبی از باب تنویر افکار بحضور عرضه می گردد: این مسابقات یک رویداد صرفا ورزشی است و هیچ نگاه سیاسی در آن لحاظ نشده است و یک اتفاق خوب و میمون برای استان و کشورمان محسوب می شود و دخالت نگرش های سیاسی درخصوص بکارگیری نیروهای بالقوه استان در حوزه های مختلف اجرایی و پشتیبانی، از نظر ستاد اجرایی مسابقات محلی از اعراب ندارد. مضافا به اینکه قرار نیست کسی در این مسابقات کار سیاسی انجام دهد.

حضور جمیع اصحاب تلاشگر و خدوم رسانه و مطبوعات استان بصورت خالصانه در پوشش خبری این رویداد و سایر رویدادهای ورزش استان، یک فرصت مغتنم برای ورزش استان است و یک همدلی و وحدت رویه را در این رویداد مهم و تاثیرگذار در بین تمامی نیروهای حوزه اطلاع رسانی و رسانه استان ایجاد کرده است. لذا رویکرد ستاد اجرایی و زیرمجموعه های آن، استفاده از این فرصت طلایی اتحاد و همدلی در جهت بازتاب مناسب و وسیع این رویداد است و هرگز بخاطر نگرش های خاص سیاسی،این موقعیت را در ارتقای سطح همراهی و همدلی از دست نخواهد داد.
حضور شخصیت ها و فعالین رسانه ای باتجربه از همه نگرش های سیاسی و اجتماعی در قالب کمیته اطلاع رسانی ستاد برگزاری مسابقات در کنار هم بدون هیچ چشمداشت و نفع مالی و …، نشان دهنده درک بالای این عزیزان در حساسیت مسابقات والیبال ملتهای جهان و لزوم برگزاری مناسب و پوشش عالی آن است و قطعا در این حوزه تخصصی ورزشی، مهم نفس عمل است و لزوم انجام درست وظایف نه نگرش سیاسی قبلی و فعلی افراد.

امیدواریم دوستان و همکاران غالبا دلسوز و فهیم ما با درک حساسیت و اهمیت موضوع برگزاری آبرومند و مناسب این رویداد بزرگ ورزشی جهانی و توجه به اصل اتحاد و همدلی در بین نیروهای بومی، در این راه یار و همراه و همکار ما باشند و ضعف ها و کاستی ها را با تذکر دلسوزانه منعکس و نقاط قدرت و قوت را بیش از پیش تقویت نمایند تا فردای پایان این رویداد, همه استان سربلند و خوشحال و پرقدرت از این امتحان خارج شده و برگ زرین دیگری به افتخارات اجرایی و ورزشی استان افزوده شود.

انتهای پیام/

  • نویسنده : هادی صباغی