مدیر شرکت نفت منطقه‌ای اردبیل گفت: با توجه به در پیش بودن فصل سرما و احتمال قطعی گاز در واحدهای صنعتی، صاحبان واحدهای تولیدی و صنعتی بزرگ نسبت به تأمین سوخت دوم اقدام کنند.

حجت مدنی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: واحدهای صنعتی بزرگ استان که همواره در تأمین گاز طبیعی و برق با مشکلاتی روبه‌رو هستند برای فعالیت مؤثر خود در فصل سرما نیازمند تأمین سوخت دوم به ویژه گازوئیل هستند که با همکاری شرکت نفت قرار است نیاز آنها تأمین شده و به موقع اختصاص یابد.

وی تصریح کرد: با این اقدام نه تنها جلوی تعطیلی واحدهای تولیدی گرفته می‌شود بلکه ضرر و زیان ناشی از این امر به حداقل رسیده و به شکل پایدار فعالیت واحدهای تولیدی و صنعتی را شاهد خواهیم بود.

مدیر شرکت نفت منطقه‌ای اردبیل در مورد تأمین سوخت روستاییان نیز گفت: ۵ درصد روستاییان استان نیازمند تأمین سوخت نفت سفید هستند که با شارژ ماهانه کارت آنها از طریق تعاون روستایی نسبت به خرید و ذخیره‌سازی نفت سفید زمستان می‌توانند اقدامات لازم را انجام دهند.

مدنی افزود: هیچ مشکلی در عرضه سوخت روستاییان و همچنین سوخت دوم واحدهای تولیدی، صنعتی و واحدهای نانوایی وجود ندارد و با تأمین به موقع در فصل زمستان مشکلی نخواهیم داشت.

وی خاطر نشان کرد: دولت در اختصاص بنزین جبرانی آبان ماه در کارت سوخت خودروها از اول آذرماه اقدام کرده و در همه جایگاه‌ها بنزین یارانه‌ای و آزاد به شکل کامل عرضه می‌شود و هیچ مشکلی در ۶۴ جایگاه فعال استان وجود ندارد.

انتهای پیام/