به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس خبر از حضور سید جلال حسینی کاپیتان فصل گذشته این تیم در جمع مربیان فصل آینده سرخپوشان داد. او در حالی به احتمال حضور سیدجلال در جمع دستیاران یحیی گل محمدی قوت بخشید که هنوز موضعی رسمی از سوی کاپیتان اول سرخپوشان مطرح نشده […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس خبر از حضور سید جلال حسینی کاپیتان فصل گذشته این تیم در جمع مربیان فصل آینده سرخپوشان داد.

او در حالی به احتمال حضور سیدجلال در جمع دستیاران یحیی گل محمدی قوت بخشید که هنوز موضعی رسمی از سوی کاپیتان اول سرخپوشان مطرح نشده است.

سیدجلال که با انجام ۱۹۶ بازی رکورد دار پوشیدن پیراهن این تیم در لیگ برتر است در حالی به جمع مربیان پرسپولیس اضافه می‌شود که کریم باقری با ۱۷۹ مرتبه بازی برای این تیم در رتبه دوم بیشترین بازی نیز در جمع دستیاران گل محمدی حضور دارد.

هیچ کس به «دویست» در پرسپولیس نرسید

امید عالیشاه با ۱۵۹ و کامل کامیابی نیا با ۱۵۷ بار بازی برای پرسپولیس جدی‌ترین تعقیب کنندگان سیدجلال هستند اما اگر آنها در تمامی مسابقات فصل جاری نیز حضور داشته باشند باز هم به رکورد سید جلال حسینی نخواهند رسید تا این بازیکن فعلا به عنوان با تجربه ترین بازیکن تاریخ تیم شناخته شود اما هافبک‌های فصل آینده سرخپوشان فرصت لازم برای کم کردن فاصله با مدافع قدیمی تیم را داشته باشند.

باید دید سیدجلال درخواست باشگاه برای حضور در قامت مربی را می‌پذیرد یا بار دیگر تلاش خود را برای یک فصل حضور بیشتر در مستطیل سبز انجام خواهد داد.

انتهای پیام/

منبع