به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، صادق میرزانژاد صبح چهارشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران برای یافتن مرد غرق شده در کانال آب دریاچه شهرک پارس آباد اظهار کرد: باگذشت دو روز از غرق شدن یک مرد ۴۲ ساله به دلایل نامعلوم در محدوده روستای اروج کندی بخش اسلام آباد در کانال انحرافی دریاچه شهرک […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، صادق میرزانژاد صبح چهارشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران برای یافتن مرد غرق شده در کانال آب دریاچه شهرک پارس آباد اظهار کرد: باگذشت دو روز از غرق شدن یک مرد ۴۲ ساله به دلایل نامعلوم در محدوده روستای اروج کندی بخش اسلام آباد در کانال انحرافی دریاچه شهرک جست‌وجوها همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه نیروهای امدادی، غواصان تاکنون مسیر روستای اروج کندی تا عزیز کندی را چند بار جست‌وجو کرده اند، گفت: متأسفانه تلاش‌های امداد و نجات هلال احمر ناموفق بوده و هنوز سرنخی از مرد مفقودی در کانال آب شهرک مغان پیدا نشده است.

رئیس هیأت نجات غریق و غواصی استان اردبیل بیان کرد: آب‌های جاری سطح استان از شفافیت لازم برخوردار نیستند و غواصی در این آب‌ها بویژه کانال‌ها و رودخانه‌ها بسیار دشوار است و خطرات بالایی دارد. جست‌وجو در آنها به روش لمسی بوده و تجهیزات فقط عمل اکسیژن رسانی را دارند و جریان تند آب و بی اطلاعی از محل غرق شدگی مشکلات را دو چندان می‌کند.

میرزانژاد گفت: نصب حصار در مناطق پر تردد و پر خطر کانال‌ها می‌تواند اقدام باز دارنده و بسیار مؤثری باشد و همچنین استخدام غواص در ارگان‌های امدادی بویژه مغان یک امر ضروری است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، جلسه ستاد مدیریت بحران برای یافتن مرد غرق شده در کانال آب دریاچه شهرک پارس آباد با حضور مدیرکل ستاد بحران، معاون عملیات هلال احمر استان، فرماندار پارس آباد، رئیس هیأت نجات غریق و غواصی استان، رئیس و اعضای هیأت نجات غریق پارس آباد، و اعضای ستاد مدیریت بحران در پارس آباد برگزار و روند عملیات تجسس برای یافتن مرد به احتمال غرق شده مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/

منبع