به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، بیست و دومین دوره رقابتهای فوتبال جام جهانی از روز ۲۹ آبان تا ۲۷ آذر و با حضور ۳۲ تیم به میزبانی قطر برگزار خواهد شد. تیم ملی فوتبال ایران هم یکی از تیم های شرکت کننده در این دوره است که روز دوشنبه ۲۳ […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، بیست و دومین دوره رقابتهای فوتبال جام جهانی از روز ۲۹ آبان تا ۲۷ آذر و با حضور ۳۲ تیم به میزبانی قطر برگزار خواهد شد. تیم ملی فوتبال ایران هم یکی از تیم های شرکت کننده در این دوره است که روز دوشنبه ۲۳ آبان وارد محل برگزاری این مسابقات شد.

براساس آماری که «ترانسفرمارکت» منتشر کرده، تیم ملی فوتبال ایران مسن ترین تیم حاضر در این دوره از مسابقات جام جهانی شده است. میانگین سنی تیم ملی ایران نزدیک به ۲۹ سال است.

در این مطلب اشاره شده که تیم ملی فوتبال ایران با میانگین سنی ۲۸.۹ سال، مسن‌ترین لیست جام جهانی قطر را به خود اختصاص داده است.

مکزیک با ۲۸.۵ و آرژانتین با ۲۷.۹ در رتبه دوم و سوم مسن‌ترین تیم‌های جام جهانی قرار گرفته اند. غنا با میانگین سنی ۲۴.۷ جوان‌ترین تیم حاضر در جام جهانی قطر خواهد بود.

در تیم ملی فوتبال ایران وحید امیری با ۳۹ سال مسن ترین بازیکن است و ابوالفضل جلالی ملی پوش تیم فوتبال استقلال با ۲۴ سال سن جوانترین بازیکن ایران در این دوره از مسابقات است.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر