محمدمهدی دادمان در گفت‌و گو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: نخستین هنرواره «ایران دل» را با محوریت حکیم نظامی گنجوی و تجلیل از هنرمندان رشته خوشنویسی برگزار کردیم و قطعاً در سال‌های آیندهاین هنرواره با ایده‌های خلاق هنرمندان متحول خواهد شد. وی تصریح کرد: با ابتکار نماینده ولی فقیه در استان و امام […]

محمدمهدی دادمان در گفت‌و گو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: نخستین هنرواره «ایران دل» را با محوریت حکیم نظامی گنجوی و تجلیل از هنرمندان رشته خوشنویسی برگزار کردیم و قطعاً در سال‌های آیندهاین هنرواره با ایده‌های خلاق هنرمندان متحول خواهد شد.

وی تصریح کرد: با ابتکار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل و تلاش حوزه هنری استان اردبیل این هنرواره به شکل شایسته برگزار شد که جا دارد از ابتکارات هنرمندانه و خلاقانه در این حوزه قدردانی کنیم.

رئیس حوزه هنری تلفیق هنر و خوشنویسی را در معرفی مفاخر ادبی و فرهنگی یادآور شد و گفت: ما باید قدر ذخایر ادبی کشورمان را در اعتلای زبان و ادبیات فارسی بیشتر بدانیم.

دادمان افزود: ما امروز با برجستگی‌هایی در بخش‌های مختلف فرهنگی، هنری، دینی و ارزشی روبه‌رو هستیم که در قالب هنرواره‌های مختلف می‌توانیم به انتقال این مواریث ارزشمند به نسل‌های آینده کمک کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: معرفی مفاخر و چهره‌های ماندگار ایران اسلامی در قالب هنرواره‌ها و نشست‌های متعدد زمینه‌ساز یک حرکت مؤثر خواهد بود و ما سعی خواهیم کرد تا با تداوم این هنرواره‌ها بیش از گذشته شعرا، ادبا و محققان برجسته را در حوزه ادبیات معرفی کنیم.

رئیس حوزه هنری اضافه کرد: حوزه هنری در حمایت از اعتلای هنر اسلامی، دینی و ارزشی سعی می‌کند تا در بخش‌های مختلف تحولی را در حرکت خود ایجاد کند که قطعاً برنامه‌ریزی‌ها و هدف‌گذاری‌ها در این بخش نسبت به گذشته رویکرد مطلوب‌تری به خود خواهد گرفت.

انتهای پیام/

منبع