حجت‌الاسلام غفور محمدیان در گفت‌و گو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: پیاده‌روی اربعین نماد همبستگی و قدرت امت اسلام و نماد وحدت، عشق و علاقه مردم به امام حسین (ع) است. وی تصریح کرد: دسته عزاداری و پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی شنبه ۲۶ شهریور همزمان با اربعین حسینی ساعت ۱۰ صبح از شهدای […]

حجت‌الاسلام غفور محمدیان در گفت‌و گو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: پیاده‌روی اربعین نماد همبستگی و قدرت امت اسلام و نماد وحدت، عشق و علاقه مردم به امام حسین (ع) است.

وی تصریح کرد: دسته عزاداری و پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی شنبه ۲۶ شهریور همزمان با اربعین حسینی ساعت ۱۰ صبح از شهدای گمنام در محل دانشگاه آزاد اسلامی تا مسجد جامع با حضور پرشکوه مردم ولایی و حسینی شهرستان پارس‌آباد برای تجدید بیعت با آرمان‌های شهدا و با سخنرانی حجت‌الاسلام یدالله صفری امام جمعه شهرستان گرمی برگزار خواهد شد.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان پارس‌آباد گفت: این مراسم در ۲، سه سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا تاکید بر عدم برگزاری بود اما مردم به صورت خودجوش این مراسم را برگزار کردند که این مراسم امسال با عزم ملی صورت خواهد گرفت.

حجت‌الاسلام محمدیان افزود: موکب فاطمه‌الزهرا (س) شهرستان پارس‌آباد در جوار حرم امام حسین (ع) و تل زینبیه برای زائران امام حسین (ع) خدمت‌رسانی می‌کند که افتخاری بزرگ برای مردم این شهرستان است.

انتهای پیام/

منبع