به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، یحیی گل‌محمدی پس از برتری سه بر صفر مقابل ذوب‌آهن و صعود به مرحله بعد رقابت‌های جام حذفی در کنفرانس خبری بعد از بازی اظهار داشت: در جام حذفی داشتن تمرکز مناسب و گل نخوردن بسیار مهم است، در بازی امروز در بخش دفاعی خیلی خوب عمل کردیم و […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، یحیی گل‌محمدی پس از برتری سه بر صفر مقابل ذوب‌آهن و صعود به مرحله بعد رقابت‌های جام حذفی در کنفرانس خبری بعد از بازی اظهار داشت: در جام حذفی داشتن تمرکز مناسب و گل نخوردن بسیار مهم است، در بازی امروز در بخش دفاعی خیلی خوب عمل کردیم و در فاز هجومی از موقعیت‌های خود نیز به خوبی استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: امروز شاهد صحنه‌های بسیار خوبی از فوتبال بودیم که خالق آن‌ها بچه‌های ما بودند. این برد را به هواداران تبریک می‌گوئیم و از همه بازیکنان بخاطر از خود گذشتگی و فداکاری‌های خود برای تیم تشکر می‌کنم، امسال سال عجیب و غریبی برای تیم ما بود و بی‌توجهی‌های بسیاری به تیم ما شد. بازیکنان تیم ما مشکلات محتلفی دارند و باید به آن‌ها رسیدگی شود. به باشگاه هشدار را می‌دهم که اگر مشکلات بازیکنان و اعضا تیم حل نشود، وارد یک فاز بحران در تیم خواهیم شد، اما امیدوارم مشکلات حل شود.

وی افزود: راه زیادی تا گرفتن جام وجود دارد و از بابت صعود به مرحله بعدی خوشحال هستیم. انشالله در ادامه با آرامش و تمرکز بیشتری بازی کنیم. امیدوارم مشکلات بازیکنان حل شود، به قول معروف کارد به استخوان خورده و امیدوارم باشگاه توجه بیشتری به حل مشکلات داشته باشد.

گل‌محمدی درباره استفاده از بازیکنان تاجیک و عملکرد آن‌ها، توضیح داد: آن‌ها سن کمی دارند و می‌توانند برای آینده باشگاه بازیکنان خوبی باشند. آن‌ها در مجموع شروع خوبی داشتند. ما یک مجموعه خوبی از بازیکنان با تجربه و حوان داریم و امروز جوان‌ها عملکرد خوبی داشتند و بازی به سمتی پیش رفت که انتظار آن را داشتیم. خیلی خوب مدیریت کردیم و فضا به شکلی پیش رفت که توانستیم از بازیکنان جوان استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به سوالی درباره نقل و انتقالات این باشگاه گفت: تمرکز ما روی بازی با فولاد است و درباره نقل و انتقالات صحبتی ندارم.

وی با اشاره به کیفیت زمین بازی، تاکید کرد: بازی کردن در این زمین واقعاً سخت بود، اما تا جایی که توانستیم در این زمین بازی کردیم، اما در دقایقی مجبور به بازی بلند و مستقیم شدیم. امسال شرایط زمین نسبت به سال گذشته خیلی خراب شده و هر سال دارد بدتر می‌شود. مدیریت خوبی در بحث امکانات وجود ندارد و بدون رعایت استاندارهای لازم در هر زمینی بازی می‌شود. امسال وضعیت زمین‌های مسابقات به طور کلی افتضاح است.

انتهای پیام/

منبع