به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، تیم های پورتو پرتغال و لاتزیو ایتالیا پنجشنبه شب در چارچوب دور حذفی لیگ فوتبال اروپا به مصاف هم می روند. در آستانه این مسابقه نشریه معتبر کوریرا دلواسپورت ایتالیا به تیم لاتزیو بابت مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو هشدار داد. این نشریه به طارمی لقب ماتادور جدید داده […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، تیم های پورتو پرتغال و لاتزیو ایتالیا پنجشنبه شب در چارچوب دور حذفی لیگ فوتبال اروپا به مصاف هم می روند.

در آستانه این مسابقه نشریه معتبر کوریرا دلواسپورت ایتالیا به تیم لاتزیو بابت مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو هشدار داد.

این نشریه به طارمی لقب ماتادور جدید داده است که گل های زیادی می زند و پاس گل می دهد که سرمربی پورتو روی او حساب می کند.

این نشریه نوشت: خطر شماره یک پورتو: مهدی طارمی . مهاجم ۲۹ ساله ایرانی این فصل به طور مداوم گلزنی می کند. لاتزیو باید مراقب باشد. او از آن دسته بازیکنانی نیست که مورد تشویق و تمجید قرار می گیرد، اما امسال ثابت کرد که می تواند سطوح بالا را تجربه کند. دارای قدرت فیزیکی، سریع و حس گلزنی. در لیگ پرتغال ۲۱ بازی، ۱۲ گل و ۸ پاس گل. او در مجموع با احتساب لیگ قهرمانان و جام حذفی پرتغال، ۳۱ بازی، ۱۴ گل و ۱۰ پاس گل ثبت کرد.

در ادامه این گزارش آمده است: هواداران پورتو و مطبوعات پرتغالی در آستانه دیدار مقابل لاتزیو از او تمجید می کنند. پس از مدتها عدم گلزنی شرایط او خوب است. طارمی مقابل اسپورتینگ لیسبون در آخرین دور لیگ، پنجمین گل خود را در شش بازی اخیر به ثمر رساند. او فقط بازی با ماریتیمو را به دلیل حضور در تیم ملی از دست داد. مهاجم ایران، تیم کشورش را با گل به عراق به جام جهانی بعدی رساند و تمام تهران در جشن صعود بود. کونسیسائو سرمربی پورتو روی طارمی حساب می‌کند تا لاتزیو را شکست دهد و در بازی رفت به دور بعد راه پیدا کند. دفاع لاتزیو باید مراقب باشد.

انتهای پیام/

منبع