با خرید و نصب تجهیزات جدید هتلینگ بیمارستان ارس پارس‌آباد با حضور مسئولان راه‌اندازی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، ابراهیم امامی، فرماندار پارس‌آباد عصر یکشنبه در این مراسم با اشاره به جمعیت تحت پوشش تأمین اجتماعی در شهرستان پارس‌آباد اظهار کرد: بیش از ۹۱ هزار نفر بیمه شده اصلی و تبعی در پارس‌آباد از خدمات تأمین اجتماعی و درمانگاه و بیمارستان‌های آن استفاده می‌کنند.

وی تصریح کرد: علاوه بر بیمه‌شدگان اصلی و تبعی و شهروندان پارس‌آبادی، از شهرهای همجوار به ویژه بیله‌سوار و اصلاندوز نیز مراجعینی را به بیمارستان پارس‌آباد شاهد هستیم که با ارتقا تجهیزات و راه‌اندازی هتلینگ این بیمارستان امیدواریم رضایت مراجعین فراهم آید.

این مسئول به راه‌اندازی بخش مجهز زایمان و همچنین بخش‌های مردان و اطفال با حضور پزشکان متخصص و مجرب گفت: بیش از ۱۸۰ میلیارد ریال اعتبار صرف ارتقا هتلینگ بیمارستان ارس پارس‌آباد و خرید تجهیزات ویژه در این بیمارستان شده است.

فرماندار پارس‌آباد افزود: دو بخش از این مجموعه با تجهیزات کامل راه‌اندازی شده و دو بخش دیگر نیز قرار است تا سه ماه آینده مجهز و به شکل صد درصد کامل به بهره‌برداری برسد.

امامی از خرید یک دستگاه اکسیژن‌ساز برای این بیمارستان خبر داد و خاطر نشان کرد: تجهیزات مرتبط با آندوسکوپی و آنژیوگرافی در این بیمارستان راه‌اندازی شده و پذیرش بیماران را با انجام اعمال جراحی تخصصی شاهد هستیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: سازمان تأمین اجتماعی و مدیریت درمان استان تلاش‌های جدی را در ارتقا این بیمارستان در منطقه انجام داده تا علاوه بر ۲۳ هزار بیمه شده اصلی و هشت هزار بازنشسته تأمین اجتماعی در مجموع ۹۱ هزار بیمه شده اصلی، تبعی از خدمات این مجموعه استفاده کنند.

فرماندار پارس‌آباد بیان کرد: خوشحال هستیم که دو سوم جمعیت شهرستان پارس‌آباد به عنوان دومین شهر پرجمعیت استان از خدمات تأمین اجتماعی استفاده می‌کنند و در کنار این بیمارستان در سال‌های اخیر سعی شده تا بیمارستان امام و شهدای پارس‌آباد نیز به امکانات مناسب تجهیز تا در اختیار مراجعین و بیماران قرار گیرد.

انتهای پیام/