به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، محمود عباس‌زاده‌مشکینی صبح شنبه در بازدید از محل احداث نیروگاه ۲۳۰ کیلوولتی مشگین‌شهر اظهار داشت: براساس زمان‌بندی انجام یافته شرکت برق منطقه‌ای آذربایجان، این نیروگاه حداکثر تا زمان پیک مصرف یعنی تا خرداد ماه سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد. وی بیان کرد: با توجه به این که برق و […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، محمود عباس‌زاده‌مشکینی صبح شنبه در بازدید از محل احداث نیروگاه ۲۳۰ کیلوولتی مشگین‌شهر اظهار داشت: براساس زمان‌بندی انجام یافته شرکت برق منطقه‌ای آذربایجان، این نیروگاه حداکثر تا زمان پیک مصرف یعنی تا خرداد ماه سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

وی بیان کرد: با توجه به این که برق و تأمین آن یکی از زیرساخت‌های توسعه هر منطقه است و تمامی واحدهایی که در شهرستان مشگین‌شهر فعالیت می کنند به این زیرساخت نیازمند هستند بنابراین ضرورت دارد تا در این راستا اقدامات لازم و اساسی انجام شود.

نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرستان مشگین‌شهر فاقد پست ۲۳۰ کیلووات بود که به همین جهت، واحدهایی که در این شهرستان احداث می‌شود با مشکلات متعددی رو به رو می شوند که این مسئله نیز به نوبه خود جای تأمل دارد.

عباس‌زاده‌مشکینی ادامه داد: در سفر سال گذشته با حضور معاون وزیر و مدیرعامل برق کشور دستور داده شد تا پست ۲۳۰ کیلوواتی در مشگین‌شهر افتتاح شود که هم‌اکنون این پروژه با پیشرفت ۴۰ درصدی در حال اجرا است که ۷۰ درصد تجهیزات این مجموعه نیز خریداری شده و ۳۰ درصد نیز خریداری می‌شود تا پروژه در اسرع وقت به پایان برسد.

وی اظهار کرد: از مسئولان و استاندار اردبیل انتظار داریم نسبت به تکمیل پروژه‌های زیرساختی اهتمام جدی داشته باشند چرا که برق به عوان مهم‌ترین زیرساخت برای توسعه منطقه است و باید توجه به این مهم نیز به عنوان اولویت‌های مهم استان در دستور کار باشد.

انتهای پیام/

منبع