به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، حجت‌الاسلام غلامرضا صبری شامگاه شنبه در دیدار اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با نایب رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در همه شهرستان‌ها با برگزاری انتخابات ترکیب اعضای شورای ائتلاف مشخص شده و ما شاهد حضور نیروهای جوان و انقلابی هستیم که با عشق و علاقه‌مندی در این مجموعه‌ها […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، حجت‌الاسلام غلامرضا صبری شامگاه شنبه در دیدار اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با نایب رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در همه شهرستان‌ها با برگزاری انتخابات ترکیب اعضای شورای ائتلاف مشخص شده و ما شاهد حضور نیروهای جوان و انقلابی هستیم که با عشق و علاقه‌مندی در این مجموعه‌ها فعالیت می‌کنند.

وی تصریح کرد: اکثر نیروهای جوان انقلابی در ایام انتخابات شبانه‌روز تلاش کردند تا دولت مردمی رئیسی بر سر کار آید اما مظلوم‌تر از همیشه این نیروها مورد بی‌مهری قرار گرفتند.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان اردبیل گفت: در حالی که نیروهای اصلاح‌طلب هشت سال پست‌های مختلف را بر عهده داشتند ولی با گذشت ۳ ماه از روی کار آمدن دولت هنوز برخی از پست‌های کلیدی در دست آنهاست و قدمی در راستای بکارگیری نیروهای جوان و باانگیزه برداشته نشده است.

حجت الاسلام صبری افزود: به خاطر این بی‌توجهی‌ها برخی از نیروهای انقلابی گله‌مند هستند و انتظارشان در بکارگیری این نیروها به حق و به جاست.

وی ادامه داد: امیدواریم با توجه مسئولان استانی از ظرفیت این نیروهای انقلابی و ارزشمند در راستای بهبود فعالیت‌ها و اقدامات مؤثر در استان گام‌های اساسی برداشته شود.

انتهای پیام/

منبع