داود شایقی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان اظهار داشت: برای تکمیل پروژه‌های حوزه آب و راه ۳ هزار و ۷۷۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده که برای اجرای طرح‌های آبرسانی و راه‌سازی استان بوده و به همین منظور درصدد هستیم برای تکمیل طرح بزرگ پروژه‌های حوزه آب و راه استان به […]

داود شایقی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان اظهار داشت: برای تکمیل پروژه‌های حوزه آب و راه ۳ هزار و ۷۷۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده که برای اجرای طرح‌های آبرسانی و راه‌سازی استان بوده و به همین منظور درصدد هستیم برای تکمیل طرح بزرگ پروژه‌های حوزه آب و راه استان به اهداف توسعه‌ای جامه عمل بپوشانیم.

وی بیان کرد: اجرای طرح پایاب سد خداآفرین در منطقه مغان با جدیت در دستور کار قرار گرفته که به همین منظور نیازمند ۴۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای اجرای این پروژه هستیم که با تامین این اعتبارات ۳۷ هزار هکتار زیرپوشش آبی رفته و شاهد افزایش میزان تولیدات محصولات کشاورزی در استان خواهیم بود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل خاطرنشان کرد: تامین منابع ملی و توجه جدی به تکمیل بزرگراه پارس‌آباد – سربند و مشگین‌شهر با اختصاص بیشترین اعتبارات سال گذشته در دستور کار قرار گرفته و امید می‌رود با تمهیدات به عمل آمده بتوانیم میزان تصادفات و تلفات جاده‌ای را در استان کاهش دهیم.

شایقی اذعان کرد: اعتبارات خوبی برای تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام شهرستان پارس‌آباد در نظر گرفته شده که اولویت مهم و اساسی برای تخصیص ۱۰۰ درصدی اعتبارات در این حوزه است.

وی بیان کرد: طرح‌های خوبی با قابلیت‌های مناسب در سطح استان در حال اجراست که درصدد هستیم با تخصیص به موقع اعتبارات و مشارکت سرمایه‌گذاران شاهد به سرانجام رساندن این طرح‌ها باشیم و از قابلیت‌های مختلف در حوزه‌های صنایع تبدیلی و گلخانه‌ای و کشاورزی بهره‌گیری کنیم که این موضوع به نوبه خود حائز اهمیت و اساسی است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل بیان کرد: ساماندهی عشایر نیز از اهم مواردی است که در شمال استان مد نظر قرار گرفته و درصدد هستیم با اشتغال‌آفرینی و ارتقای تولید در استان نسبت به افزایش تولید یک میلیون تنی محصولات کشاورزی در شمال استان به تمامی اهداف خود جامه عمل بپوشانیم.

شایقی اظهار کرد: خروج از بن‌بست‌ها برای تغییر رویکرد در شرایط کنونی امری لازم و ضروری بوده چرا که در حال حاضر حمایت از تولید ناکافی بوده و سرمایه‌گذاری‌ها به صورت ناقص و ابتر بوده است و در این زمینه به دنبال تامین اعتبار مورد نیاز برای اجرای طرح‌های زیربنایی در سطح استان هستیم.

وی تصریح کرد: جذب ۱۳ هزار میلیارد ریال منابع نقد برای استان برای ایجاد تحولات اساسی و تامین زیرساخت‌های موجود به خصوص در حوزه‌های آب، راه و راه‌آهن در دستور کار قرار گرفته و امید می‌رود بتوانیم با تلاش‌های به عمل آمده به تمامی اهداف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم که این موضوع جزو اولویت‌های اساسی است.

انتهای پیام/
منبع خبر: بازار