به گزارش پايگاه خبري تحليلي آذرمغان، احمد مددی روز جمعه در گفتگویی زنده تلویزیونی در خصوص اخبار نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال به صورت مفصل صحبت کرد و مورد به مورد نقل و انتقالات این تیم را توضیح داد. وی در خصوص مسعود ریگی گفت: «عدد قراردادی او بالا است و ما توان پرداخت آن […]

به گزارش پايگاه خبري تحليلي آذرمغان، احمد مددی روز جمعه در گفتگویی زنده تلویزیونی در خصوص اخبار نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال به صورت مفصل صحبت کرد و مورد به مورد نقل و انتقالات این تیم را توضیح داد. وی در خصوص مسعود ریگی گفت: «عدد قراردادی او بالا است و ما توان پرداخت آن را نداریم. عدد او با ما همخوانی نداشت و قادر به پرداخت آن نبودیم.»

مدیرعامل آبی پوشان در خصوص رشید مظاهری نیز چنین توضیح داد می‌دهد؛ «آقای رشید مظاهری هم با ما قرارداد دارند و حالا بستگی دارد طی روزهای آینده چه اتفاقاتی بیفتد. ما نشست‌هایی با ایشان و مدیر برنامه ایشان داشتیم و ایشان در آن جلسه علاقمندی خودش را برای جدایی اعلام کردند و ما هم شروط خودمان را داریم و باید ببینیم در آینده چه اتفاقی می‌افتد.»

پیگیری‌های پايگاه خبري تحليلي آذرمغان مشخص کرد که ریگی و مدیر برنامه‌های او تاکنون پیشنهاد مالی به باشگاه استقلال نداده‌اند؛ و در نشست مربوط به تمدید قرارداد با ریگی، مدیر برنامه‌های وی تنها در خصوص سقف پرداختی‌های باشگاه سئوال می‌کند و هیچ عدد و رقم پیشنهادی ارائه نمی‌دهد.

پاسخ ریگی به ادعای مدیرعامل استقلال
مسعود ریگی با انتشار یک استوری ضمن تایید این مطلب، عنوان می‌کند؛ هیچ مبلغ نجومی و زیادی که شایعه شده به باشگاه پیشنهاد نکرده‌ام و فقط توقع احترام بیشتری داشتم که متاسفانه برخورد خوبی بعد از دو سال با من صورت نگرفت.

نه ریگی از استقلال درخواست نجومی داشته نه مظاهری درخواست جدایی!
استوری که مسعود ریگی در رد ادعای احمد مددی مدیرعامل استقلال منتشر کرد

اسماعیلی هم ادعای ریگی را تایید کرد
فرشید اسماعیلی هم در پیامی که منتشر کرد، علاوه بر توضیحاتی که در خصوص جدایی‌اش از استقلال می‌دهد، به این نکته اشاره می‌کند که ریگی هیچ عدد و رقمی را به باشگاه پیشنهاد نداده است.

مسعود ریگی که یکی از بهترین‌های فصل گذشته لیگ برتر بود، با پیشنهادات متنوعی مواجه است که در بین آنها پیشنهادی از پرسپولیس هم قرار دارد. ضمن اینکه او دو پیشنهاد خوب هم از لیگ‌های حاشیه خلیج فارس دارد.

شرایط کنونی نشان می‌دهد احتمال ادامه حضور ریگی در استقلال بسیار کم است و در صورت قطعی شدن جدایی وی، احتمال اینکه مقصد بعدی‌اش خارج از ایران باشد وجود دارد.

همچنین پیگیری در خصوص رشید مظاهری و ادعای درخواست جدایی او نیز مشخص کرد چنین چیزی نیست. نه تنها رشید مظاهری هرگز درخواست جدایی از باشگاه استقلال نداشته، بلکه در تمام نشست‌هایی که با حضور خودش و مدیر برنامه‌اش انجام شده، آنها اصرار به ادامه همکاری داشته‌اند.

صحبتهای وکیل مظاهری
در همین رابطه وکیل مظاهری در پایان یکی از نشست‌هایی که با مدیران باشگاه و سرمربی این تیم داشته در گفتگویی تصویری اعلام داشت؛ «آقای مددی خیلی رُک و راست به ما گفتند بروید فسخ کنید، به سلامت! این صحبت آخر آقای مددی بود. ما به آقای مددی گفتیم تمایلمان به ماندن است، اما ایشان گفتند بروید فسخ کنید.»

جذب بازیکن جانشین
باشگاه استقلال در پست هر دو بازیکن خریدهایی داشته که شاید این خریدها هم مزیدی بر علت شده باشد تا در ادامه همکاری با این دو بازیکن تردید ایجاد شده باشد. آبی‌ها در پست هافبک دفاعی زبیر نیک نفس و در پست دروازه‌بان علیرضا رضایی را در نقل و انتقالات تابستانی به خدمت گرفته‌اند.

ریگی و مظاهری در بین بهترین های لیگ
مسعود ریگی و رشید مظاهری در حالی به درب خروجی باشگاه استقلال نزدیک می‌شوند که هر دو بهترین عملکرد را در فصل گذشته داشتند و در زمره بهترین‌های لیگ بودند. ریگی فصل گذشته در ۲۵ بازی لیگ برتر برای آبی پوشان به میدان رفت و بعد از قایدی و مطهری، سومین بازیکنی بود که بیشترین دقایق بازی را برای این تیم داشت.

رشید مظاهری نیز در ۱۹ بازی برای این تیم به میدان رفت و در ۱۰ بازی موفق به بسته نگه داشتن دروازه خود بسته نگه داشت و موفق به کلین شیت شد.

نه ریگی از استقلال درخواست نجومی داشته نه مظاهری درخواست جدایی!
رشید مظاهری با ۱۹ بازی و ۱۰ کلین شیت، دومین دروازه بان برتر فصل بیستم لیگ برتر

انتهای پیام/

منبع