وزیر بهداشت در صفحه اینستاگرام خود نوشت: ای کاش ابزاری فراتر از خواهش و التماس داشتم تا با این ترددهای بی‌‌رویه برای روزهای سخت خیز مجدد بیماری و زحمت و گرفتاری همکارانم مضطرب نمی‌‌شدم و تا این حد از مظلومیت، خستگی و بردباری‌‌شان شرمسار نمی‌‌شدم.

به گزارش آذرمغان به نقل از تسنیم، دکتر سعید نمکی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: پس از روزهای سخت و نفس‌‌گیر و مهار موارد ابتلا و مرگ و میر در اقصی نقاط کشور با تلاش شبانه روزی همکارانم و شهادت، ابتلا و زمین گیر شدن تعدادی از آن‌‌ها و نزدیک شدن مجدد مرگ ومیرها به سمت دو رقمی ای کاش توانی، اختیاری، ابزاری یا مددی فراتر از خواهش و التماس داشتم تا با این ترددهای بی‌‌رویه برای روزهای سخت خیز مجدد بیماری و زحمت و گرفتاری همکارانم مضطرب نمی‌‌شدم و تا این حد از مظلومیت، خستگی و بردباری‌‌شان شرمسار نمی‌‌شدم.

ای کاش می‌‌توانستم با تمسک به شیوه‌‌هایی سختگیرانه‌‌تر و تأدیب اندکی که رعایت نمی‌‌کنند و با بی‌‌توجهی، حقوق شهروندی را زیر پا می‌‌گذارند در مهار بیماری توفیقات بیشتری تقدیم مردم نازنین سرزمینم کنم.

اگرچه شهادت منتهی آرزوی ما در خدمتگزاری به مردم دردمند کشورمان است اما ای کاش عزیزترین فرزندان رنج کشیده‌‌مان به عنوان مدافع سلامت، قربانی ساده انگاری و بی‌‌توجهی گروهی نمی‌‌شدند و ای کاش همگان با رعایت شیوه‌‌نامه‌‌ها فرصت بازتوانی دیگرمان ببخشند تا اگر خدایی ناکرده پاییزی سخت در راه بود همکاران رنجورم شاداب و با طراوت همچون گذشته در مقابل هجمه سنگین بیماری تاب آورند.

ای کاش هنگامی که برای تهیه مایحتاج روز مبادا التماس می‌‌کنم گروهی دردنامه‌‌هایم را تقاضای عادی در شرایط غیراضطراری نپندارند و ای کاش خداوند به حرمت شب‌‌های سوزناک عزای حسینی این بلا را از جان ملت امام حسین (ع) و عالم بشریت دور کند.

انتهای پیام/