جمعی از نمایندگان مجلس از اعضای شورای عالی امنیت ملی و مسئولان قوه قضاییه خواسته‌اند با اغتشاشگران برخورد قاطع کنند، این نمایندگان تاکید کرده‌اند که مماشات با رفتارهای داعشی خیانت و ظلم به مردم است.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي آذرمغان به نقل از فارس، این روزها یکی از مطالبات مهم مردم از مسئولان قضایی و امنیتی- انتظامی برخورد جدی با اغتشاشاگران و پایان مماشات با اقدامات آشوبگرانه است. بسیاری از مردم معتقدند اغتشاشات اخیر موجب رخ دادن حادثه تلخ تروریستی در شاهچراغ شد و بر همین اساس نیز بیش از 600 هزار نفر از مخاطبان پايگاه خبري تحليلي آذرمغان به نقل از فارس با ثبت پویش های مختلف در سامانه پايگاه خبري تحليلي آذرمغان به نقل از فارس من خواستار برخورد جدی با آشوبگران شده اند.

بر اساس این مطالبه جدی مردم، نمایندگان مجلس نیز از اعضای شورای عالی امنیت ملی و مسئولان قوه قضاییه خواسته اند با اغتشاشگران برخورد قاطع کنند. این نمایندگان معتقدند مماشات با رفتارهای داعشی خیانت و ظلم به مردم است.

بر همین اساس حسین پور نماینده اسفراین تاکید کرده است: دبیرخانه شورای امنیت ملی، دستگاه های امنیتی و قوه قضاییه، باید با قاطعیت تمام با اغتشاشهای مسلحانه که از خارج هدایت می شود برخورد کنند. مردم مطالبه دارند.

فلاحی نماینده همدان نیز گفته است: چطور قوه قضاییه با افرادی که با دروغ زمینه ایجاد آشوب و حفره امنیتی برای اقدامات تروریستی ایجاد میکنند برخورد نمی کند؟

کرمی نماینده دشتستان هم تاکید کرده است: شورای عالی امنیت ملی باید مماشات را با اعمال تروریستی کف خیابان کنار بگذارد.

آریانپور نماینده مردم شرق گلستان هم تاکید کرده است: امنیت مردم باید برای شورای عالی امنیت ملی و قوه قضاییه اولویت باشد و مقتدرانه با عوامل نا امنی برخورد کنند.

حسینی نماینده خدا بنده هم اظهار داشته: مماشات با اغتشاش های داعش گونه دیگر به صلاح مردم و کشور نیست.

احمدی نماینده رشت هم گفته: برقراری امنیت مطالبه مردم از شورای عالی امنیت ملی است. مردم از به خطر افتادن امنیت کشور ناراحت هستند.

فیروزی نماینده نطنز هم تاکید کرده: راهبرد مدیریت اغتشاشات تا زمانی بود که فضا شفاف نبود، شلیک مستقیم به مامور و شکنجه مردم تا حد مرگ فقط کار سرویسهای خارجی است. مماشات دیگر معنا ندارد.

 آصفری، نایب رئیس کمیسیون داخلی مجلس هم گفته: حالا دیگر بحث امنیت روانی فقط نیست، امنیت اقتصادی و‌ جانی مردم به خطر افتاده و شورای عالی امنیت ملی باید مدیریت قاطعانه ای را برای پاسخ به مطالبه برقراری امنیت از سوی مردم داشته باشد

علیزاده نماینده دامغان هم معتقد است: اقدامی که کف خیابان می بینیم محاربه با امنیت و جان مردم است و نمی شود فقط نگاه کرد. برخورد قاطع مطالبه مردم است

جعفری نماینده بروجن هم تاکید کرده: سرکرده ها و عوامل اصلی آشوب و‌ ترور باید توسط قوه قضاییه محاکمه شوند و این برای مردم ملموس باشد.

شکرالهی نماینده ۵ شهرستان کرمان هم گفته: شورای عالی امنیت ملی باید جدی تر و موثر تر به رفتارهای داعش گونه افراد متاثر از دشمن خارجی پایان دهد.

 جوکار رئیس کمیسیون شوراهای مجلس هم تاکید کرده: مسئولین امنیتی و قضایی بدانند که مماشات با تروریستهای اغتشاشگر پایمال کردن حقوق مردم است.

 قاسمی پور نماینده مریوان هم می گوید: مماشات با جنایت کافی است.

انتهای پیام/