میر غنی نظری در گفت‌و گو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، با گرامیداشت دهم آذر روز مجلس اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی در گام یازدهم تلاش کرده تا در همه طرح‌ها و لوایح خواسته و مطالبه به حق مردم را مورد توجه قرار داده و به هیچ وجه از ریل مردم‌داری خارج نشود. وی تصریح […]

میر غنی نظری در گفت‌و گو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، با گرامیداشت دهم آذر روز مجلس اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی در گام یازدهم تلاش کرده تا در همه طرح‌ها و لوایح خواسته و مطالبه به حق مردم را مورد توجه قرار داده و به هیچ وجه از ریل مردم‌داری خارج نشود.

وی تصریح کرد: ما در دولت سیزدهم انتظار داریم تا شخص رئیس جمهور و وزرا بیشترین وقت و تلاش خود را صرف پیگیری خواسته‌های به حق مردم بکنند تا روز به روز روند توسعه‌یافتگی را در کشور و استان اردبیل شاهد باشیم.

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل پرهیز نمایندگان مجلس را از پرداختن به مسائل حاشیه‌ای و بی‌نتیجه یادآور شد و گفت: ۷ نماینده استان در ۲ سال اخیر همواره سعی کردند تا به تمام قول‌ها و وعده‌هایی که مردم داده‌اند، عمل کرده و یا پیگیر تحقق این وعده‌ها باشند که در راستای اشتغالزایی و تقویت نظام معیشتی مردم فعالیت‌ها و اقدامات مؤثر و راهگشایی انجام شده و یا در مرحله انجام است.

نظری افزود: در نشستی که نمایندگان مجلس با دولتمردان داشتند تاکید ما بر پیگیری مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم بوده تا آثار ملموس آن در آینده در سر سفره‌های آحاد جامعه به عینه مشاهده شده و مردم در تأمین مسکن، فراهم کردن اشتغال برای فرزندانشان و همچنین معاش مناسب دغدغه‌ای کمتر داشته باشند.

وی ضرورت جذب سرمایه‌گذاران و کارآفرینان را به مناطق مختلف استان به ویژه شهرستان‌های محروم از اولویت کارها و پیگیری‌ها اعلام کرد و ادامه داد: قرار است در ماه‌های آینده با سفر اکثر وزرا به شهرهای مختلف استان طرح‌های اولویت‌دار به ویژه سرمایه‌گذاری‌های کلان اقتصادی، صنعتی، گردشگری و کشاورزی بستر و زمینه اشتغال مولد را فراهم کرده و بخشی از دغدغه‌های مردم با تلاش و پیگیری‌های دولت و مجلس رفع شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل اظهار امیدواری کرد با حرکت جهادی و انقلابی دولت و مجلس در ماه‌های آینده نه تنها گره‌ای از مشکلات و دغدغه‌های مردم گشوده می‌شود بلکه بخش عظیمی از توان اقتصادی کشور نیز در قالب بودجه‌ای قابل تحقق مورد توجه و دقت نظر قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

منبع